Nog steeds geen update?? Blijft zeker spannend! Ook hier nog geen baby. Ik dacht gisteravond heel even dat het was begonnen, maar helaas stopte het weer nadat ik naar de wc was geweest. Toch weer voorwerk blijkbaar. Maar wie weet heeft het voor een beetje ontsluiting gezorgd, zodat ik straks kan worden gestript! Heb ook nog steeds een heel gevoelige buik nu. Hoe gaat het met jullie?
succes met strippen doo! ik had bij zl op t einde soms ook krampen in mijn buik na een grote boodschap was het weer weg na de bevalling ook nog veel last van gehad de darmen moeten hun plek weer vinden en dat was vaak erg pijnlijk helaas alles nog rustig hier wel frustrerend nu ik 40 weken ben
Succes doo! Ik begin er steeds minder in te geloven dat het vanzelf gaat gebeuren en dat ik gewoon tot donderdag moet doorgaan en dan word ingeleid. Ik heb echt 0,0 tekenen van een naderende bevalling en intussen alweer 5 dagen over tijd... Heb weer zalig geslapen, van 11 tot 7! Maar zou nu alweer kunnen slapen, energiepeil wordt elke dag wat lager... Naja. Dadelijk stad in, broodje eten met vl, water voor de aquarium halen, dan aan de monitor en dan languit op de zetel de rest van de dag...
Even snel een update van mij Gister om 20.36 is mijn prinsesje geboren met een gewicht van 3760 Hoe de bevalling is gegaan laat ik jullie nog weten maar t was wel een hel.
Thanks Ik ben benieuwd of je vandaag gaat bevallen Sanne. Dat zou wel erg leuk zijn voor de tweede keer op je ud! Maar de kans wordt steeds kleiner, helemaal als alles nu nog rustig is. Jij succes met de ctg artamesia! Krijg je dit keer ook nog een echo? Het kan inderdaad zomaar beginnen, ook zonder voortekenen. En die krampen en harde buiken zijn helemaal niet fijn. Ze zetten me al weken op een dwaalspoor. Steeds denk ik dat het begint en dan gebeurt er weer niks...
Ooooh Essie, wat een schatje!!! Van harte gefeliciteerd! Vervelend dat de bevalling een hel was, hopelijk ben je snel weer een beetje hersteld!
wauw essie wat een popje! van harte meid! en wat balen vd bevalling... ben wel benieuwd naar je verhaal nu eerst genieten!
Wat een popje! Wauw! Wist je dat ze rond dat gewicht ging zitten? Hopelijk ben je snel hersteld en kan je helemaal genieten van dat prachtige meisje! Jammer dat je bevalling een hel was miss even wachten met je horrorverhaal tot we bevallen zijn...
Nee geen echo. Heb er woensdag trouwens ook geen gehad... Was blijkbaar een miscommunicatie... Vraag me af hoe ze dan het vruchtwater etc in 't oog kunnen houden? Vl heeft net nog wat natuurlijke weeënopwekkers gedoneerd, misschien haalt dat wat uit
haha artamesia hier heeft ml dat gister ook gedaan maar her haalde niks uit en de keer ervoor ook niet dus ik vind het wel best zo eigenlijk ik kan tegen alle verhalen horror of niet maar miss voor de anderen beter dat we het later lezen hier konden ze idd dmv een echo het vruchtwater checken ze tellen dan her aantal cm s dacht ik maar ze kunnen ook wel voele hoeveel vruchtwater je nog hebt pfffff lange dag vandaag zeg ik ga zo zl ophalen
Wauw essie wat een prachtig meisje! Gefeliciteerd! Ontzettend balen dat je bevalling een hel was. Hopelijk heb je een goed herstel.
Bij is ook alles nog rustig. Volgende week donderdag weer afspraak, als de baby er dan nog niet is dan gaan ze bepalen wat te doen, strippen/inleiden lid. Baby lag wel goes diep en vast in mn bekken. Ik heb goede hoop dat ik de afspraak van volgende week niet haal. Artamesia en Doo, ik hoop echt voor jullie dat het nog spontaan op gang komt. En Sanne, wat fijn dat jouw vk na het wknd kijkt of ze je kan strippen. 'T is wel echt een afwachten topic geworden terwijl ie zo voortvarend begon En wij maar geduld hebben pfff... Gelukkig komt er een wknd aan met mooi weer, iig iets om naar uit te kijken haha!
haha ja heeeeel veeeel geduld Nancy wisten we maar een datum dan is het wachten minder erg maar ja ... het heeft ook wel zn charmes vanmiddag nog even de stad in met ml en zl denk een ijsje eten met dit mooie weer en dan kan zl van de glijbaan in de stad die is er helemaal gek van!
Vandaag bij de gyn geweest. Als ik maandag nog niet bevallen ben word ik maandag ingeleid! Spannend dus! Toch hoop ik echt dat de bevalling nog spontaan begint.
Spannend! Ik lig Wert aan ctg. Moeten vanavond om 18u nog eens terugkomen want gyn is bezig met een spoedkeizersnede. Zo blijven we wel lekker bezig natuurlijk. Gaan tussendoor snel bij mijn mama eten, handig natuurlijk
Telefoon gehad, gyn heeft uitslag ctg bekeken en alles ok. Moeten straks niet meer terug. Maandag om 11.30 nieuwe controle. Heb sinds twee uur elk kwartier harde buik gecombineerd met menstruatie kramp. Voor het eerst! Zou het eens doorzetten??
spannend artamesia! hopelijk zet het door! pineapple voor jou ook spannend! ik heb maandag ook om 11.30 controle en dan wordt ik dus gestript maar hoop ook ervoor te bevallen