Van harte gefeliciteerd Artamesia!! Hoe is het gegaan? Die van ons zit nog steeds in mn buik! De ontsluiting kwam niet verder dan 2 cm, na urenlange heftige weeën. Wat een frustratie! Deze baby wil er echt niet uit volgens mij pfff Maar ik heb net een ruggenprik en weeënopwekkers gehad, dus ik hoop dat het nu sneller gaat!! En wat een opluchting zeg, die ruggenprik. Ik vond die weeën die niks doen echt verschrikkelijk!
he bah zeg doo dat het zo lang duurt! en zeker dat er geen vordering in zit en je wel weeën hebt hopelijk heb je snel jullie baby in de armen! hier is het bed gemaakt naja verlijmd en gestut hopelijk gaat het goed maar we gaan wel de verzekering inschakelen hij kan straks gewoon niet meer uit elkaar stomme klossen!
Gefeliciteerd dames! Bijna iedereen al bevallen! Wens de rest echt een makkelijke en snelle bevalling.. Ik vind het nog erg lastig met borstvoeding. .ik dacht na de bevalling heb ik gelijk.melk. Maar et moet nog op gang komen dus ik zit echt met een hongerig meisje en verloskundige raad flesvoeding echt af als bijvoeding. Ze zegt dat t vanzelf op gang komt en vaak aanleggen..tis zo lastig slapeloze nachten huilerige baby ik ben zo onzeker..k moet er echt van huilen Hadden jullie dit ook?
Ff mijn bevallingsverhaal. Woensdag 26maart 9.20 kreeg ik me eerste vaginale tablet.. Om 13.20 kreeg ik me tweede want de 1ste had niets gedaan Toen 17.20 besloten ze gaan tablet meer te geven want ik had al wat weeen en harde buiken ze wilde dat t zelf zou doorzetten. Om.22.20 hebben ze gevoeld had ik 2 cm ontsluiting de nachr hebben ze niks gedaan ik kreeg slaappil maar ik had echr last van weeen snachts Volgendd dag 27 maart 8.00uur hebben ze gevoeld 2.5cm hebben ze vliezen gebroken en infuus met weeën opwekkers. Ik kreeg na een uurtje heftige weeen die om de 2 min kwamen en meteen extreem niet langzaam opbouwende. Na een paar uur met die heftige weeen (moest ook kotsen en werd geestelijk echt helemaal gek) kwam.ze voelen had ik maar 3.5cm WTF 1 cm en zolang moeten volhouden! De gynaecoloog vond t ook raar en raadde mij pijnstilling aan ik heb meteen om ruggenprik gevraagd want de pijn kon ik niet meer aan. Ik werd meteen geholpen me man viel daar flauw hij kon t ook allemaal niet meer aan. Hij ook infuus gekregen..voor t flauwvallen. Tijdens de prik hebben ze even mijn weeenopwekkers uitgezet . Ruggenprik gedaan wij naar boven ik voelde me.helemaal opgelucht toen plaatste ik hier nog een update. Maar wat is er gebeurd..ze is vergeten de weeenopwekkers weer aan te zetten..dus de ruggenprik deed zn werk terwijl ik geen weeen had! Daar kwamen ze na 2.5uur achter. nou weeenopwekkers aan..maar de ruggenprik begon langzaam uit te werken ik.voelde die weeen weer ik had inmiddels wel al 6.5 cm.ontsluiting Maar de weeen kwamen weer erg heftig de prik was uitgewerkt ik werd weer helemaal gek.want ze kwamen dit keer om de minuut op gegeven moment 8.5cm En laatste 1.5uur had ik persweeen die ik moest wegpuffen dat vond ik nognwel het ergste.. Eindelijk om 20.00uur had ik 10 cm ik mocht gaan persen door alle ellende heb ik zoooo mijn best gedaan zoveel kracht dat ze er binnen 25 min uitkwam. Ik had goed geluisterd tijdens het persen dus ik had maar 1 mini hechting. Maar persen wow dat brand! Ik schrok ervan. Maar goed uiteindelijk een prachtig meisje geboren om 20.36 Het was een bijzondere ervaring echt..trouwens persen heb ik zelf gedaan zonder mijn man die was op de gang want hij zou weer flauwvallen. Al met al zou ik het toch zo weer doen voor haar..
doo hoe is het nu? essie klinkt idd heftig meid vervelend dat ze die wee opwekkers vergeten zijn aan te zetten slordig ook! en bv is keihard werken ... veel aanleggen, veel drinken, veel rust nemen .... hier ook pas na een paar dagen op gang gekomen zl had 24 uur niet geplast dus moest wat bijvoeding ik ben ook gaan kolven op dag 3 op de boel op gang te krijgen en heb uiteindelijk 6 mnd zelf gevoed! succes meid je kunt het! hier wachten we maar weer verder af ml gaat straks naar een feestje drinkt 1 of 2 biertjes maximaal en hopelijk is hij rond 00 uur thuis
Jeetje Essie wat een rot bevalling! En ook vervelend dat de bv nog niet goed op gang komt. Ik kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is! Fijn dat het bed weer is gemaakt Sanne! Op een matras op de grond slapen is ook niks als hoogzwangere. Hier eindelijk een beetje vooruitgang. Ze hebben de weeënopwekkers flink opgeschroefd de afgelopen uren en ik heb nu 4 cm ontsluiting. Ik verwacht alleen niet dat de baby vandaag nog wordt geboren, ik denk na middernacht. Wat een lange dag zeg pfff! Gelukkig doet de ruggenrprik nog braaf zijn werk Bedankt voor jullie medeleven allemaal!!
spannend doo! gelukkig zit er schot in en het kan heel hard gaan hoor ik gok voor middernacht ik had toen met ruggeprik zonder wee opwekkers in 1.5 uur tijd de laatste 5 cm erbij ben zo benieuwd of het hier gaat beginnen vikr ik gestript wordt ik hoop van wel!
Oh essie wat jammer dat je bevalling zo'n nare ervaring is geweest. Dat moet je wel even verwerken. BV kwam bij mij ook niet direct op gang, ben toen in zkh al begonnen met kolven en idd vaak aanleggen. Destijds dochter wek iets bijvoeding gegeven maar dag of 4 ging het goed. Uiteindelijk ook ruim 7 mnd gevoed. Zet hem op meis, gaat echt goed komen. Doo, wat spannend dat je er nog midden in zit!! Het klinkt wel goed allemaal, fijn dat ruggeprik zn werk doet. Succes!! Sanne, fijn van je bed. Stomme klossen ook.. Hoop voor je dat strippen ma iets doet. Kan soms net even dat zetje geven he. Wij gaan relaxte avond tegemoet, beeb komt iig niet op de uitgerekende datum We genieten nog maar even van dan hopelijk het laatste weekndje met zn drieen.
Met ons gaat alles goed. Had vrijdag vanaf 15 u harde buiken met lichte kramp, om het kwartier zowat. Controle ctg was goed, lekker nog bij m'n mama gaan eten. Tegen 20u kon ik de kramp niet meer liggend aan, tegen 11u douche geweest. Weeën hielden aan. Dan tegen 1u wist ik niet meer goed hoe ze op te vangen. Vriend dacht dat het nog te vroeg was maar ik ziekenhuis dan toch al dikke 4 cm! Bij 6 cm epidurale gehad, was ik erg blij om als ik de pieken op de monitor nadien zag... Echte bergketens waar geen rust tussen zat! Voelde ik dus lekker niets van elk uur ongeveer een cm erbij, dus alles verliep vlot. Om 10u naar het bevalkwartier en om 10.55 u geboren. Ik deed het blijkbaar erg goed voor een eerste, geen aanwijzingen nodig gehad... wel een knipje maar dat is hier meer standaard dan uitzondering. Thijs doet het ook goed, drinkt al goed aan de borst. T is echt een schatje!
wat klink je goed artamesia! en een goede bevalling gehad zo te horen wat fijn wat is het bevallingskwartier? ga je dan van het ene deel van het zh naar het andere? hier wakker met iets een strakke band gevoel bovenaan de buik ik wil straks even de vk bellen miss dat ik mijn bloeddruk kan laten meten en als we er dan toch zijn ga ik vragen of ze me vandaag wil strippen ipv morgen mocht het dan nier doorzetten kan het morgen wellicht nogmaals gebeuren
om 12 uur moet ik langskomen bij de vk even bloeddruk meten voor de zekerheid en dan gaan ze vast strippen
Onze Thijs is helemaal goedgekeurd door de kinderarts. Het is blijkbaar een hele alerte baby! Succes aan de dames die nog moeten! Ik wens jullie een even positieve ervaring met de bevalling als ik zelf had! ( de aambeien niet meegerekend , auwieeee )
Wat een knapperd artamesia! Idd heerlijk alert! Benieuwd hoe het met Doo is, of heb ik daar nu overheen gelezen? Succes bij de vk Sanne!