Zo ... weer terug vd vk Ben gestript Geen ontsluiting Maar wel een opening voor het strippen Viel mee qua pijn Morgen weer strippen als ik nog niet bevallen ben
O Sanne hoop voor jou dat je ook snel bevalt. Dat wachten is niets he.. @borstvoeding, dat is hier ook een drama.. Op dag een kreeg ik gelukkig al wel voeding, maar K zuigt zo ontzettend hard. Heel mijn tepels zijn kapot. nu kolf ik en krijgt hij borstvoeding uit een flesje.. Dit is voor beide partijen betere gewéest. Morgen gaan we het proberen met een tepelhoedje. Kijken of dat lukt. Nu veel last van stuwing. Verder doet ons mannetje het beter als verwacht, je zou haast 's teniet zeggen dat hij het in ut begin zo moeilijk heeft gehad.
fijn allesofniets dat jullie ventje het zo goed doet! balen vd bv heb je al contact gehad met een lactatiekundige? vaak is het verkeerd aanleggen waardoor de tepels kapot gaan hopelijk helpen de tepelhoedjes op soms een harde buik en een niet constant aanwezig zeurig gevoel onderin is er nog niks gaande ... __________________
Eindelijk even een update van mij! Wij zijn gisteren om 23.59 trotse ouders geworden van zoon Jack. Hij weegt 3175 gram en doet het erg goed! De bevalling was helaas niet zo goed. De ontsluiting schoot maar niet op, ook niet na de ruggenprik en heeel veel weeënopwekkers. Om 23u had ik nog steeds maar 5 cm ontsluiting en de baby kreeg het ineens moeilijk in mn buik. Toen is eigenlijk vrij snel besloten dat ik een keizersnede zou krijgen en bijna een uur later is hij geboren. Hij mocht vrijwel direct bij mij liggen, terwijl ik nog werd gehecht etc. Ook is hij direct aangelegd terwijl ik nog op de operatietafel lag. Hij is eigenlijk de hele tijd bij mij geweest. Dat was wel erg fijn! De borstvoeding gaat redelijk. De ene keer drinkt hij goed en de andere keer lukt het niet. Maar goed, hij is nog geen dag oud dus we oefenen lekker verder!
We dachten idd dat het kwam door het verkeerd aanleggen, in het ziekenhuis hadden we contact met de lk ( in het zh legde hun hem aan) maar dit was gewoon goed K 'bijt' ook al aardig hard. Ze dachten eerst aan tandjes, maar dot was het 'gelukkig' ook niet.. Hij is gewoon een erg krachtig mannetje.. *stiekem heel trots* aan de andere kan heel jammer dat hij geen 'hulpeloze' baby is hihihi.. @doo85 Gefeliciteerd! Jammer dat je bevalling zo is gegaan, mocht je partner wel bij de keizersnede zijn? Fijn dat je mannetje bij je mocht blijven. Ons mannetje heet trouwens Kyan, 3024gr en 49cm
mooie namen dames! doo van harte meid! en wat heftig toch een ks op het laatste moment mooi tijdstip trouwens en mooi ventje!!
Doo gefeliciteerd meid! Jammer van de ks maar wel heel fijn dat je zoontje gelijk bij je mocht liggen. Neem vooral de tijd en rust die er voor staat bij een ks, des te eerder ben je weer up and running is mijn ervaring. En wat een prachtige foto! BV kan idd een crime zijn in het begin. Allesofniets; ik hoop dat de tepelhoedjes helpen! Was bij mij in het begin wel een uitkomst. Geniet van jullie sterke kereltje
ik had echt gehoopt dat het zou beginnen van 3 tot 5.30 wakker geweest vraag me dan echt af waarom hij zo lang blijft zitten en zl was met 40+0 al 3810 gr en 52 cm dus ik vraag me af wat deze baby zal doen gelukkig hoorde ik zl pas om 7.30 hij sliep ook pas laat maar dan is hij meestal juist vroeg wakker Ik hoop zo dat het strippen gaat lukken vandaag en dat hij vandaag geboren gaat worden de vk met de langste vingers is aanwezig dus daar moest ik naar vragen zei ze gister dan is er meer kan op succes ik had al gelezen dat 1 op 3 strippogingen werkt hopelijk zit ik er vandaag wel bij!
GM! Hoe is het hier? Sanne, ben je de nacht goed doorgekomen? Heeft het strippen van gisteren nog wat gedaan? En hoe is het met Demi en Pineapple? Ik ben in mn hoofd nu veel met de bevalling bezig, irritant. Vorige keer zat ik er toch helemaal onbevooroordeeld en bleu in. Komende dagen maar flink wat afleiding zoeken.
O jammer sanne!! Hè, hoop echt voor je dat 3 keer dan scheepsrecht is! Las je topic over strippen ook, moet me er maar beetje in verdiepen mocht de gyn dit donderdag ook voorstellen. Ik twijfel beetje of ik het wil/moet laten doen. Lastig. Iig heel veel succes vamdaag !
Jammer dat het strippen nog niks heeft gedaan Sanne! Ik zal voor je duimen straks! Verder dus nog geen baby's geboren? Succes nog even allemaal!
ik hoop dat 2x strippen scheepsrecht is haha dan is het na vandaag gebeurd ... maja ... even overleggen hoe nu verder als vandaag niet helpt
Ik dacht mn slijmprop al verloren te hebben Veel wit taai slijm Maar nu echt (een deel) verloren ... super taai met bruine slierten erin
Zo ... weer thuis Weer gestript Ruim 2 cm ontsluiting Maar het tuutje is nog niet geheel verstreken Dus word er nog niet van ontsluiting gesproken Maar die 2 cm heb ik al gewonnen Woensdagochtend bellen Dan nog een keer strippen En afspraak met gyn plannen voor donderdag Dan overleg en waarschijnlijk vrijdag inleiden Vliezen breken doen ze idd niet Wil het zh niet hebben Zij willen bepalden ivm de drukte die ze hebben En eventueel infectiegevaar als ze geen plek hebben.
Ik duim oor je Sanne! En voor de rest van de dames ook.. @Vitamine K en of D, gaan jullie dat geven? Vitamine K wil ik de komende 3 maanden sowieso geven. Maar hoorde dat je de Vitamine D tot het 4e levensjaar moet geven, hoe denken jullie daarover?