bekken/lies/heup

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabeBabe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Bij mijn eerste zwangerschap was met 28 weken zover dat ik halve dagen ging werken,

nu.......... heb ik al last van mijn heup/lies/been aan de rechterkant bij het zitten aan mijn bureau :(

Ik werk 8 uur per dag, aan mijn bureau.... ik loop als ik naar het toilet moet, en tussendemiddag eten in de kantine,

ik ben 8 uur begonnen, en zit nu al te wiebelen omdat ik geen houding kan vinden :(

what to do/!

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Overleg met je leidinggevende? Het is wel heel vroeg, maar als je er nu al last van hebt, zou ik het toch even bespreken..

Ik kreeg ook vrij vroeg (Niet zo vroeg als jij nu) last van mijn bekken, rond de 14/15 weken. Ik ben vanaf toen halve dagen gaan werken, omdat ik ook niet de hele dag kon blijven zitten achter een bureau... Ook ben ik naar de Osteopaat gegaan, dat heeft erg goed geholpen. Misschien ook wat voor jou? Osteopathie wordt vaak aangeraden tijdens de zwangerschap, mij heeft het iedergeval goed gedaan!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat doet die osteopaat?

Ik heb nu een verhoger op de grond waar ik mijn been op zet, dat geeft al verlichting!

Deel Deze Pagina