Mijn lieve man is dol op films, en dan vooral op waargebeurde! Nu kan ik wel wat inspiratie gebruiken voor een mooie film. Wie heeft er een tip?
Too young to be a dad - film gaat over een tienerjongen die vader gaat worden worden. Ouders van het meisje willen het kind afstaan, maar deze jongen wil het opvoeden. Identity theft, the Michelle Brown Story - Gaat over een vrouw wiens identiteit gestolen wordt. Switched at birth - over 2 baby's die bij de geboorte verwisseld worden
Into The Wild!! Mijn favoriete film Maar gezien je man van waargebeurde films houd heeft hij hem waarschijnlijk al gezien haha
I know my frist name is Steven. Een ouwetje uit 1989, duurt 3 uur maar deze film is me altijd bijgebleven. Gaat over de ontvoering van een jongetje.
The changeling (2008 met Angelina Jolie dan, want er heet ook een horrorfilm uit 1980 zo) en Desert Flower. En My sisters keeper.
Ja, deze is erg indrukwekkend om te zien. Nog een oudje: Too young the hero, over een jongen van 11 ofzo die in de oorlog bij de marine meevecht.
allemaal waargebeurd -hotel rwanda -Lone Survivor -devil's double -van god los -ghost and the darkness -argo -catch me if you can -into the wild -public enemies -boogie nights -der untergang -troy -joan of arc -soldaat van oranje -the alamo -raging bull -titanic -enemy at the gates -pearl harbor -saving private ryan -the entity -open water -wolf creek -the conjuring -the amityville horror -127 hours -bende van oss -zodiac -gorilla's in the mist -goodfellas -sonny boy -nova zembla -schindler's list -hotel rwanda -rob roy -braveheart -süskind -the impossible -monster -blow -citizen x -de heineken ontvoering -munich
Return to zero. Maar ja, dat is dan weer een film die bij mijn eigen situatie past (gaat over een stel wat een doodgeboren kindje gaat krijgen). Hij staat nog erg hoog op mijn lijstje maar kan me voorstellen dat het niet bij iedereen zo is.