Laatste avondfles en 's nachts (nog) niet doorslapen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Minyaweth, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is inderdaad een gedoe met die hoeveelheid flessen. Dat is ook precies de reden dat we de flessen terug gieten naar 180 omdat hij anders veel te veel binnenkrijgt. Als het nou eens af en toe zou gebeuren zou dat niet zo'n ramp zijn, maar op dagelijkse basis lijkt me dat géén strak plan.
    We zaten vandaag een beetje in de knel met het schema, maar we hebben kunnen rekken tot 19.45 uur. Milan ligt nu net in bed. Lekker papflesje gegeven en voor die tijd lekker in bad geweest. Hopelijk slaapt hij nu lekker door :)
    Zal morgen wel laten weten hoe de nacht gegaan is...

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ben benieuwd! zo gaat het hier ook, 19.00uur in badje en 19.30 ligtie na z'n laatste fles lekker in bedje!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :$ Milan heeft tot 7 uur geslapen vanmorgen!!!!

Hij werd wel om 24.00uur wakker, maar is daarna weer lekker in slaap gevallen! Hier zou ik wel aan kunnen wennen :D Ben benieuwd hoe het vandaag/vanacht gaat...

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Super dat hij zo goed geslapen heeft.

Hier ging die avondfles er met 6 weken al af. Sven was in zo'n diepe slaap en of ik hem nou wel of niet de fles gaf om 23.00 uur, hij werd toch wel weer wakker voor een nachtvoeding.

Rond 3 a 4 maanden zijn we ook gestopt met de nachtvoeding. Toen werkte het speentje (vastgemaakt aan een tutje) heel goed.

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    We moesten Tijs ook elke keer om 22.30 wakker maken. Hij dronk de fles wel leeg maar was hardstikke moe. Met 3,5 maand niet wakker gemaakt en nu slaapt hij de klok rond. Hij krijgt rond 19.00 de laatste fles ( 220+7 schepjes) en komt tussen 7.00 en 9.00. meestal maak ik hem rond 08.00 wakker omdat kwa voedingen de rest van de dag het beste uit komt.

Deel Deze Pagina