Vanochtend was onze kleine meid flink aan het bewegen. Ik heb er snel een filmpje van gemaakt. Als je goed kijkt zie je een voetje ! http://nl.youtube.com/watch?v=crmdhAMsMQA
whahaha jeetje zeg! ik heb echt nog nooit zoiets gezien! Heel erg gaaf, maar ook bizar hoor. t is ook echt een wonder!
prachtig om te zien zeg en je zag i.d. een voetje. Wat een gewoel zeg, vind het nu soms al vreemd als de kleine aan het bewegen is. Als ik dat dan bij jou zie denk echt wow, geniet nog van de laatste weekjes.. [/code]
Geweldig! Lola kon ook zo druk zijn in mijn buik. Leuk zo een filmpje, zeker leuk voor later. Groetjes, Mirelle.
Echt gaaf! Die van mij is af en toe ook zo druk. Heb dan het idee dat ik helemaal moet mee bewegen anders zit ie tegen me ribben. succes met je zwangerschap! groetjes
Hartstikke leuk zeg, om te zien. Volgens mij kun je je er ook geen voorstelling van maken hoe dat voelt. Tot je hetzelf meemaakt. Weet ik ieder geval wat me nog te wachten staat voor over een paar weken. Groetjes Sonja
wat een leuk gezicht zeg ! Leek net of je op een boot zat, alles bewoog.. Zulke filmpjes zijn erg leuk om te bewaren voor later..
Ik wil dat ooooooook hahahahaha Kikke zeg ! Ik vind het al GEWELDIG als ik hem aan de buitenkant voel schoppen hihihi... Heb mijn placenta aan de voorkant, dus ik hoop dat ik ondanks dat toch die kleine ook kan ZIEN bewegen ! SUPER, geniet ervan ! -xxx-