Iets van de Mac! En daarna nog shoarma met kaas! En Tiramisu-ijs hmmmmm... En snoep, van die kikkertjes en kersen!
Ik zou me helemaal ziek eten bij een heerlijke Jappaner(Restaurant dan he haha) Sushi!!!!!!! En daarna nog even naar de Mac natuurlijk,en de Burger King ook. En het heerlijke eten van mijn moeder,dat zal ik dan ook het eerst gaan eten,ghehe (tja,blijf een mama's kindje hihi) En Witbier en Rosebier. Denk dat ik me dan al ziek gegeten heb
oh.....moeilijk! Maar ik denk... Een heel vol kaasplateau met allerlei soorten kaas en erbij veel vers fruit en rode port. En alle toetjes die er zijn, vooral veel chocoladepudding en taarten. En een puddingbroodje.
Ik denk dat ik het belangrijker vind met wie ik mijn laatste avondmaal deel dan met wat.... Maar een Big Mac, Big Tasty, sushi, carpacio enz zou ik dan voor kiezen denk ik.
zolang het met mijn man en kids samen is vind ik al veel prima maar ik denk lekker de Griek ofzo en dan een heel groot toetje (ijs) met veel chocolade en dan nog een warme choco met slagroom na
Een amper gebakken biefstuk (met veel peper en zout), lekker doorgebakken frietjes en mayonaise/curry.
frietjes met een frinkandel speciaal en dame blanche en flensjes met ijs en aardbeien en kruimelvlaai mmmm
Hahaha, interessante stelling! Ik denk dat ik me voor de lunch helemaal lens zou eten aan sushi bij de japanner (en er wellicht gelijk wel ook een teppanyaki menu achteraan nemen ). En 's avonds kapucijners met spek, mmmmmmmmm!!! Maar eerlijk gezegd hoop ik toch dat ik geen waarschuwing vooraf krijg, wanneer het m'n laatste maal zou zijn... Liefs, Caroline
Patat oorlog pinda mayo zonder ui. Shoarma met gebakken aardappelen knoflook en sambelsaus. Ijs met nooitjessss hahaha en poffetjes kipknugets en nog van al die lekker dingen haha en zo me helemaal klem eten heeeeeeeeeeeeeeerlijkkkkkkkkkkkkk..
Hmm moeilijk. Of hete bliksem met draadjesvlees een unox rookworst en lekker veel stroop. Of gebakken paling.
biefstukje gebakken in champions en uitjes. Een mac flurry en een big mac met frietjes en Mac friet saus.. zooo lekker met heinz ketchup En drinken.. ja ik drink niet dus een grote fles fanta!!!! Oh ja en No 42 bij de italiaan, pizza met verse tomaten, knoflook en bieslook.. Hmmmmmmm