Zalm! Hmm, heerlijk! Al denk ik niet dat ik het nog weg krijg als ik weet dat ik met mijn laatste avondmaal bezig ben..
Ik zou naar mijn favoriete restaurant gaan en daar een lekker stukje ossehaas of gevulde varkenshaas bestellen met rozemarijn aardappeltjes uit de oven en lekkere groentes en salade en asperges en en en.. En niet al teveel eten want ik wil dan ook een toetjesbuffet! Met creme brulee, chocomousse, cheesecake.. etc. Mmmmmmmmmmm.. Denk dat we binnenkort maar weer even uit eten gaan
Big en tasty......offff een whopper van de burger king of gegratineerde zalm uit de oven.....Lastige keuzen......
leuk topic mijn man wil een goed stuk vlees haha. Doe mij maar even lekker uiteten (waarom zelf koken op mn laatste dag haha) denk bij Beren Restaurant (vast restaurant met manlief) enuhh daarna heb ik vast nog wel plek voor een dikke schnitzel met heerlijke sla en gebakken aardappeltjes met uitjes erdoor JUMMM krijg al trek ahhahaa
oei uhm, een cheeseburger van de mac een bord macaroni een stuk kip en een broodje filet denk ik hhaha met een flinke fles safari erbij En manlief chilli zegt hij haha
o, in bergen op zoom hebben ze een frietje speciaal en dat is dan mayo, ui, curry EN satesaus... dat dus, en een paar chocolademouses van een mexicaan ook in bergen op zoom (ik kom er zelf niet vandaan maar heb daar een vriendin wonen hahaha) en hemelse liefde van de Italiaan en rigra (een afrikaanse nasi)
Ik zou naar El Pacho gaan, en me helemaal vierkant vreten ( want dat wordt het ) aan al het Mexicaanse eten.
Ik heb al sinds zondagavond niet meer echt gegeten (keelamandelen zijn verwijderd), dus ik zit nu hevig te fantaseren over waar ik allemaal trek in heb als het weer lukt Hoog op het lijstje staan nu: - kaas!!! Gewoon blokjes, lekker met een biertje erbij... - bruschetta (zelfgemaakt) - shoarma en/of Turkse pizza - patatjes met een ouderwetse frikandel. Hmmm, m'n maag rammelt ervan! Maar voor nu nog even veroordeeld tot een boterham zonder korstjes. Ga nu maar eens een gekookt eitje erop doen. Wat een feest!
Ik zou naar portugal vliegen om daar bij dat ene zaakje mijn biefstuk met roomsaus te eten. Hmmm die is daar zo lekker!
Oooooooooh, dat doet me denken aan dat ene hamburgertentje op Madeira! Ja, das wel een hele goeie Dat zou mijn laatste avondmaal mogen zijn.
Vooraf Supreme Nacho's of carpaccio Tussengerecht: gegratineerde uiensoep Hoofdgerecht: een megagrote biefstuk van de haas, net niet medium, met gebakken champignons en gewokte groente Nagerecht: kaasplank met allemaal franse kaasjes Maar het belangrijkste is het grote stuk rood/rose vlees.