Voor de fans van deze serie: maandag 25 mei om 20:30 dubbele afleveringen van het nieuwe en laatste seizoen op Net5. Ik als fan van deze serie zit dan voor de buis gekluisterd!
haha hier nog zon mcleods daughters verslaafde. ik ben blij dat ik t boeltje op kan nemen want ik train altijd op maandag avond dus geen tijd dan voor de tv. ik was zooooo blij dat ik de reclame zag op net 5
Ja, me too werd weer helemaal happy. Zondag eerst nog maar ff de laatste aflevering kijken op dvd wat er ook allemaal weer precies gebeurde. Me man heeft al een televisieverbod op maandag.
Kan iemand mij vertellen wat er in de laatste aflevering van vorig seizoen is gebeurd? Mijn dvd recorder was vol en heeft hem toen niet opgenomen
Zal de achterkant van mijn DVD even opschrijven: Het is kerstavond en Ale komt onverwacht terug uit Argentinie om Stevie op te zoeken. Eerste Kerstdag eindigt met een tragedie als Grace, Riley, Tayler en Patrick een vreselijk auto-ongeluk krijgen bij de overstroomde rivier. Wie zal het overleven?
Ook hier staat de chips en cola al klaar en is de tv gereserveerd Jammergenoeg heb ik een leuke teamvergadering maandag en niemand die mij kan vertellen hoe laat dat is afgelopen..... alleen: laat... zucht!!! We zullen er wel aan moeten wennen om niet in 1 keer het hele seizoen te kunnen kijken De vorige 7 seizoenen hebben we namelijk op dvd gekeken aangezien we er pas na de geboorte van Sam erachter kwamen hoe leuk de serie eigenlijk wel niet is! De eerste aflevering van dit seizoen heb ik al voor de helft gezien, zonder ondertiteling Ik kon na de laatste aflevering eigenlijk niet wachten..... Maar zonder ondertiteling moest ik zo m'n best doen om het te volgen, dat ik er maar mee gestopt ben. Alvast veel plezier allemaal
ik kan me herinneren dat het de vorige keer elke avond kwam (ma-vr) op een ideaal tijdstip zo net voor of tijdens het eten (bord op schoot) Toen ben ik het gaan kijken als zijnde bewegende beeldjes. Dat verwerkte zo lekker de dag Maar ineens ging ik het volgen en de verslaving was ontstaan! Ik zal het opnemen maandag. We kijken dan liever Bones.
ik ben ook helemaal gek van de serie! al zitten wij in belgie blijkbaar wel een beetje voor op jullie. ik weet al veel meer ondertussen :haha:
Niks verklappen hoor Petra! Hoever zijn jullie al dan in belgie? Hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
Nou dames was vandaag weer heffie aflevering! Het is ook echt altijd wat met hun zijn ze eindelijk gelukkig en dan krijg je zoiets weer.
Ik had het al gezien op You-tube. Het was weer echt een tranentrekker. Ik kan altijd zo mee leven met dit soort series. Heb wel ff een traantje weg gepinkt.
Ik doe het niet zo vaak, zitten grienen bij een serie/film, maar men.... Wat een drama weer zeg, zitten grienen totdat manlief vroeg of het wel ging haha (nee natuurlijk gaat het niet, Alex is dood en nu staat Stevie er helemaal alleen voor!!! ) Bij mij rest nu alleen nog de vraag: who's next? groetjes Melanie
Ik had het ook gezien op Youtube, maar ik heb ook een traantje weg zitten pinken. wat ik wel jammer vond is dat het zo snel na het begin van de aflevering was. Ik had ze nog wel een romantische picknick gegund en wat tijd samen, volgen mij hebben ze flink bezuinigd op het laatste seizoen.
Ja idd vond het ook jammer dat ie al gelijk dood ging. Nu is er bijna niemand meer over van de oude serie. Jammer!
heb zitten brullen, niet normaal... haha, was helemaal van slag... Wat zielig zeg. He, kan iemand me bijpraten. Ik volg nu deze nieuwe afleveringen, maar ik heb een aantal voorgaande afleveringen (en misschien wel seizoenen) gemist. het laatste wat ik had gezien was dat Jody (?? dat blonde meisje) samen met die van de victimprotection (rob??) werd opgeblazen in een auto. Wie kan me zeggen waar ik bij kan lezen, of wie wil me even bijpraten? Liefss, Taliaa oja, ikhad ook gemist dat tess nu écht weg is, maar die zit dus in argentinië? En dat kind van Claire (charlotte?) waar is die? En Die vent van Tess (haha, die naam ben ik echt kwijt) die had toch ook een kind bij een ander? waar is dat gebleven?haha, wat een vragen...
Ik heb gisteren zo'n 3 kwartier zitten grienen!! Echt heeeeeel erg! Waarom kijk ik nou , denk ik dan! Ik wil wel alle afleveringen op dvd hebben, maar is weer zo'n koste plaatje!! Leuke ideen voor me verjaardag
Dit wil ik ook graag allemaal weten! Wat is er met iedereen van de oude serie gebeurd? Nick? Jodie? Tess?