Hooi! Ik ben nieuw hier, dus weet nog niet zo goed hoe het werkt Wij proberen al enige tijd, zonder succes helaas. Maar.. Ik ben iemand die altijd alles graag wil regelen vèr van te voren, hierom wil ik ook al namen bedenken zodat ik een naam kan noemen i.p.v. "de baby", dat maakt het idee ook veel echter. Voor een jongen hebben wij Lucas, maar we kunnen werkelijk niets vinden voor een meisje. Ik kan zoveel meiden namen opnoemen, maar niets is leuk.. Daar tegenover weet ik nooit een jongens naam te noemen en daarvan is bijna alles wel leuk. Weten jullie een leuke meidennaam?? Mijn vriend wil niet langer dan 2 lettergrepen en ik wil niets korter dan 2 lettergrepen. Dat houd het dus op een naam met 2 lettergrepen. Liefst passend bij "Lucas" en niet eindigend op een a, want daar heeft mijn vriend een hekel aan HEEELPP!! Ik kom er niet meer uit
Lekker duidelijke zoektocht dus! Kan het ook juist makkelijk maken hoor Lucas is in elk geval alvast een leuke naam! (Al ben ik meer van Lukas, maar daar zullen veel mensen het niet mee eens zijn haha) Hier wat ideetjes! Amber Amée Anne, Anke Anniek / Aniek Anouk Babet Bente / Benthe Berber Bodée Bodijn, Bodien Carice Carien, Carlien Carmen Carmien Charlot Dagmar Danique / Daniek Danné / Danée Daphne Diede Doris Edith Eefje Elin Elke, Elske Elle, Ellie Ellis / Alice Else Esmée Esther Evie / Evy Felien Femke Fieke Fiene Floortje Flore Florien Hanne Hester Ilse Ines / Inez Inge Iris Ise / Ize Jade Janne Jasmijn Jente / Jenthe Jeske, Jiske Jette Josje Judith Julée Julie Julijn, Jolijn Karlijn / Carlijn Kirsten Laure Liene Lore, Lori Lorien Lorijn Maartje Madée Malin Manon Manouk, Manou Mare, Maren Marijn Marlou Marre Marrit, Marit Meike Mente / Menthe Merel Mette Milou Minthe / Minte Mirle, Marle, Merle Mirte / Myrte / Mirthe / Myrthe Nienke / Nynke Nikée / Niké Nikki Ninthe Noortje Nore, Nori Philou Rhodé / Rhodée Robijn Romée Romijn Rosan Sabien Sanne Sare, Sari Silke Sinne Sofie Sterre Suzan Suze Teske, Tesse Tessel Veerle Vere Vieve Wende Wieke Yinthe / Yinte / Jinthe / Jinte Ymke Zoë
Pff nee niks :x Heb al zoveel sites en boeken doorgekeken... Niks is leuk.. Waarom?:x @maansneeuw ja dat zeker! Zijn ook al bezig 1 jaar en 3 maanden bezig helaas..