hey dames heeft iemand toevallig laatst ergens een praatprogamma gezien waar isa hoes te gast was? ze had het over het overlijden van anthony kamerling.. mn schoonmoeder vroeg me net het op te zoeken,maar geen idee waar ze te gast is geweest en wanneer. weet alleen dat het aan een grote tafel was en met meerdere gasten liefs
Aan een lange tafel met gasten zegt me zo niks. Ze was wel in Van der Vorst ziet sterren, daar praatte ze ook over het overlijden van anthony en de strijd die daar aan vooraf is gegaan.
Laatstis ze ook bij een ander programma geweest om te praten ver Antony. Ik weet ff nietvmeer hoe die heette, maar die was heel erg indrukwekkend. In dat programma sprak ook de moeder van Jelte (jongentje in coma geslagen in speeltuin) en de zoon van de 1e slachtoffer vn Alphen aan de Rijn. Misschien weetviemand anders he daprogramma heet. Ik vond het heel indrukwekkend!! Dus misschien wil je dat ook zien?
dat heb ik ook gezien, was in het kader van week vd spiritualiteit, weet ook niet meer precies hoe het programma heet.. Edit: recht uit het hart van de kro. Uitgezonden in november en terug te zien bij uitzending gemist