laatste tien weken afteltopic (va 13 november)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door simoontje123, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    ik dacht ik maak even een nieuw topic aan omdat er tijdens de laatste tien weken van je zwangerschap nog ontzettend veel veranderd in je lijf, je meer klachtjes krijgt enz. Ik voelde me niet op mijn plaats op het laatste nieuwe topic dat hierover geopend was.

voorstel rondje??
    ik ben Simone en ben woonachtig in Schijndel. Een plaats nabij den Bosch.
    mijn zwangerschap is erg voorspoedig verlopen en vind het bijna jammer dat het over 9 weken al voorbij is.
    wel beginnen nu mijn klachten wat te komen.
    zoals: gevoel van gekneusde ribben,vermoeidheid en steekjes van het indalen.

Ow ja en ben 22 januari uitgerekend van onze eerste. We verwachten een princesje.

Hopelijk komen er snel meer meiden mij vergezellen!!

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Heyyy wat leuk Simone!! Leuk dat je ook vlakbij woont :)

Ik klets graag mee!

Ik ben Marieke woonachtig in Eindhoven en heb een dochtertje van bijna 3 jaar!
    Ik ben morgen 32 weken zwanger van ons tweede kindje, een mannetje.
    Mijn zwangerschap verloopt ook goed, alleen een heel stuk vermoeiender als bij de eerste. Bij mijn dochtertje liep ik op de uitgerekende datum nog vrolijk rond in de stad om te shoppen.. Terwijl ik nu al heel moe ben na een paar uurtjes winkelen.

Ik heb ook echt heel veel steekjes van het indalen, denk ik.. Echt een zwaar drukkend gevoel.. Heel vervelend. Mijn dochtertje werd met 41 weken geboren, maar ik denk dat ik dat deze keer niet ga halen! :)

3. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Gezellig Marieke!! Ik hoop maar dat ik de 41 weken niet ga halen!in het niet zwangere leven heb ik energie voor 10. Ben nooit ziek of last van pijntjes en nu, pff tis zo'n groot verschil dat ik me wel eens een bejaarde voel ;)
    ach ja. Het eind is in zicht. Ik ga 6 weken van te voren met verlof.
    misschien lijkt de kleine wat op haar ouders. Ik was drie weken te vroeg en mijn vriend twee weken. Hopelijk volgt ze onze lijntje, haha

4. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Hier 32 weken zwanger, uitgerekend half januari.
    laatste loodjes

5. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    en hoe verloopt jou zwangerschap? zebraatje? Kan je misschien wat meer over jezelf vertellen?

ik bedacht me net, ik ben vergeten mijn beroep te vertellen. Ik ben gastouder sinds een laartje nu. Sinds ik op het kinderdagverblijf weg moest. En werk nu fulltime bij twee verschillende gezinnen.

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik neem me elke keer voor om gezellig mee te ouwehoeren in zo'n topic, maar het lukt steeds niet! Misschien nu wel? ;)

Ik probeer redelijk anoniem te blijven dus zal niet al te veel persoonlijke informatie delen.

Ik ben morgen 35 weken zwanger, dus wel al wat verder. Ik heb tot nu toe een heerlijke zwangerschap. Eigenlijk geen noemenswaardige klachten en ook nu voel ik me nog steeds prima! Niet heel moe, maar wel heel veel zin in lekker thuis op de bank zitten met mezelf. Dat lukt tot nu toe heel goed in mn verlof ;)

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Was toevallig al aan het kijken naar een "laatste 10 weken afteltopic..." ik ben inmiddels 32 weken zwanger... woon in de buurt van eindhoven-helmond en ben zwanger van de eerste.
    Ik werk als leerkracht op een school voor speciaal onderwijs... moet nog 4 weekjes werken en dan lekker met verlof!

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hihi er zijn ook zoveel topics. Hier bijna 32weken. Zwanger v onze 2e. We hebben een meisje v net 1 jr en 20 jan uitgerekend. We krijgen weer een meisje.

Kwaaltjes alleen iets vaker harde buiken en n zere rug. En sinds gisteren een zere lies denk indalen of banden.

Hier vorige zwangerschap bevallen met 41, 2. Hopelijk nu njet maar we zullen zien. Iig bijna verlof!!!

9. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    pffoe fiona dapper om met kinderen zo lang door te blijven werken! Ik kan dar niet aan hoor! Ik werk bij een gezin met vier kinderen en een gezin met twee kinderen. En dat gezin met vier kids vind ik zo intensief dat ik echt met 34 weken wil stoppen. Mijn uitkering gaat dan ook in dus vandaar dat ik ook bij het andere gezinnetje eerder stop. Jij hebt dan wel lekker de schoolvakanties mee kunnen pikken. Das wel lekker joh! Ikzelf heb in juli voor het laatst drie weken vakantie gehad en ben der nu wel weer aan toe.

klinkt als een heerlijke zwangerschap hysterisch!! Hopelijk houd je het vol bij ons cluppie ;)

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Inderdaad knap dat je zo lang door kan werken Fiona. Ik ben nu 32 weken, maar merk echt dat ik het nu zwaar begin te vinden, ondanks dat ik management assistent ben en dus veel zit! Ik ben helemaal op als ik 's avonds thuis kom!
    Ik moet in totaal nog 3 keer werken. Aankomende dinsdag, donderdag en de dinsdag erop! En vanaf dan ben ik werkloos.. :)

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    wow vlinder lekker!!! Ik moet de komende week nog drie dagen werken. De week erna 3,5 dag en de laatste "week"( mijn week verspringt op woensdag) 1,5 dag. Altijd maak ik lange dagen zodat ik om 40 uur te werken maar vier dagen hoef te werken. Deze week waren dat er spijtig genoeg 54 uur!!!! Met als gevolg dat ik nu helemaal dood ben. Lag om 9 uur op bed en heb de hele week savonds niets gedaan om krachten te sparen. Nu wakker van de harde buiken... Helaas. Nou ja de komende weekjes zijn maar korte weekjes. En daarna vier maanden niet werken. Hoe vinden jullie dat?? Ik vind het namelijk nog echt heel erg lang klinken. 16 weken vrij pfff hahaha. Nou ik ga weer proberen te slapen..

12. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hoi hoi

Ik meld me ook, 36 weken zwanger (iets verder dan jullie :p)
    Eerste kindje, we verwachten een zoon.
    Kan niet wachten om te bevallen. Begin steeds zwaarder te worden.
    Zwaar last van de maagzuur waardoor ik 's nachts ervan wakker lig

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Zoals je ziet, hier ook een nachtbraker. Gelukkig niet van het maagzuur, maar van een kleine blaas en baby in buik die m als trampoline gebruikt. .

14. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    hoest met de dames hier?? Ik beetje ziekjes, bluhh gelukkig maar drie dagen werken deze week.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Das niet fijn dat je niet lekker te pas bent. Fijn dat t nnkorte week is.t heerst wel op t moment

Hier gaat t prima de geboortekaartjes zijn besteld dus weer n streepje van het to do lijstje;)

16. nono

nono Niet meer actief

Hoi!

Ik meld mij ook. Ik ben Nono en woon in Overijssel samen met mijn vriend. Ik ben nu 34+5 zwanger, zwangerschap verloopt goed! Eigenlijk weinig klachten hoewel het nu allemaal wel zwaarder word.
    Wij krijgen trouwens ook een meisje!

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    welkom nono, al lekker verlof? Of werk je nog even door??

suus, geboortekaartjes.... Wij twijfelen nog over de naam, maar ik heb zelf wel een kaartje opgesteld. Maar vriend wil dat pas aankijken als we zeker zijn over de naam. Ik werd trouwens wel overvoed met alle keuzes die je voor kaarten kan maken zeg. Wat een verschillende kaartjes en opties. Waren jullie snel klaar?

18. mappel

mappel Niet meer actief

yes! ik mag mij ook melden:) 32+2 vandaag!
    ik moet nog 4 weken.werken en voel me nog steeds super goed! hoewel ik nu wel steeds vaker heel moe ben en langzamerhand wat minder lekker kan liggen. De tijd gaat zo snel voorbij! Dat vind ik wel jammer helaas:(

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoi hoi mappel, gezellig!! Waar kom je vandaan en wat voor werk doe je? Ik zelf uit Schijndel en werk als gastouder. Ik werk nog twee weken en heb dan lekker verlof. Heerlijk. Sinds een week of vier lig ik snachts niet fijn meer. En ben telkens aan t draaien, vier x plassen per nacht enz. Nu afgelopen nacht voor het eerst met het voedingskussen onder me geslapen. Kon weer op mijn buik slapen. Heerlijk gewoon. En ondanks een zware verkoudheid en hoestbuien maar twee x eruit om te plassen. Dus een redelijke nacht gehad. Misschien ook wat voor jullie?? Hihi ben helemaal enthousiast ervan geworden.

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Jeee ik mag me ook melden hier! :D
    Ik ben nu 33+5 weken zwanger van ons eerste kindje. t is een jongetje! :)
    ik woon in het midden van Nederland, werk nog steeds (eigen bedrijf) en heb gelukkig niet heel veel kwaaltjes afgezien dat ik erg verkouden en keelpijn heb.
    s nachts slapen wordt idd wel veel lastiger en Uk is dan ook totaal niet rustig...;)

Deel Deze Pagina