hele dag oliebollen staan bakken, top 2000 aan. Vrienden en familie die langs komen voor wat oliebollen, kop koffie en een drankje, her en der wat oliebollen weggebracht aan mensen die het verdienen. Een oude traditie, die we dit jaar na een aantal jaar weer oppakte, het was fijn! nu koud en stinken, ik ga zo uitgebreid met een boek in bad. De rest van de avond blijven we alleen thuis. we wonen in het hoogste huis van de wijk, dus om twaalf uur hebben we een prachtig uitzicht. Fijn om het zo weer te doen!
Gewerkt tot 16.00 uur. de boys gaan nu vuurwerk afsteken. Het is zo ontzettend mistig nu al (overijssel) dat wij om 12 uur gewoon binnen blijven. (Terwijl wij echt wel van vuurwerk houden). We zitten ook met een Labradorpup van 6 maand, ze is niet heel bang maar echt leuk vindt ze het ook niet. Vanavond kijken we tv en eten wat oliebollen en appelflappen.
Vanmorgen gesport en vanmiddag bij mijn ouders verse oliebollen gegeten. Net gegeten en straks oudste op bed leggen. Daarna jongste voeden en vervolgens naar vrienden hier in het dorp. Daar zitten we met ongeveer 15 man en een paar kids op bed. Jongste nemen we mee en oudste thuis op bed met babyfoon (met camera)
Wij hebben vandaag 2 verjaardagen gehad van neefjes. Vanavond met gezin gegourmet want dat wou de oudste graag. Vanavond gaan we waarschijnlijk rond 22.00 a 22.30 naar bed om dan rond 12 uur weer uit bed te komen omdat de kinderen wakker worden van het vuurwerk.
Vanochtend boodschappen gedaan (drukkk!) en daarna even naar het strand gegaan. Vanmiddag lekker relaxt spelletjes gespeeld en een film gekeken. Rond 8 uur gaan we naar vrienden. De kindjes mee. De oudste wil graag wakker gemaakt worden en de andere drie laten we liggen.
Vanmorgen eerst nog een wat boodschapjes gedaan en onze gewonnen oliebollen opgehaald (via facebook bij de lokale bakker). Vanmiddag zijn we na de lunch bij Intratuin geweest. Kerstsale! Niet dat we zo veel hebben gekocht, maar ik vind het wel altijd even leuk om te kijken. We hebben een basis voor een kerstdorp gekocht om volgend jaar de AH huisjes op te zetten. Daarna naar huis en gewoon gekookt (met hellofresh die bij thuiskomt voor de deur klaar stond). De kinderen (5 en 7) willen proberen op te blijven, dus we zullen zien hoe ver ze komen. Mijn man begint vanavond om half 11 aan zijn n8dienst. Normaal fietst hij, maar hij hoeft niet als schietschijf te dienen, dus lekker met de auto. Daarom kunnen wij ook niet echt weg, maar eerlijk, ik vind het heerlijk thuis te zijn
Meest piep van de dag gaan menstrueren dus iui definitief mislukt. ontbeten was 1 aangezet dochter in bad gedaan fruit gegeten bij de buurvrouw op visite gegaan was 2 aangezet en was 1 opgehangen gelunchd geslapen opgeruimd was 3 aangezet en was 2 op gehangen met dochter gespeeld en geknutseld gekookt en gegeten even vuurwerk gekeken door raam was 3 opgehangen dagelijks overleg met broers over terminaal zieke moeder dochter fles gegeven en voorgelezen sterretjes afgestoken dochter naar bed ik ga zo verder the crown kijken en straks stokbroodje in oven doen en nog ff naar de oudejaars conference van claudia de breij kijken fijne jaarwisseling iedereen!
Niet heel veel speciaals... Mocht vanmorgen lekker uitslapen van mijn man, heerlijk van genoten. Daarna met zijn allen ontbijt/lunch gehad. Toen de oudste nog even naar bed toe en ik nog even TV gekeken. Daarna in Duitsland nog wat pijltjes proberen te kopen (maar jeej, wat was er al veel op, eigen schuld ook hoor ) en naar mijn ouders gegaan. Daar samen gegeten en na het eten vuurwerk afgestoken. Toen we naar huis reden nog wat rondjes door de stad gereden, overal waren ze mooi vuurwerk af aan het steken. Kindjes gedoucht en lekker naar bed. Nu even chill op de laptop en zometeen serie kijken met mijn man, + lekkere hapjes en een lekker drankje. Als de kindjes wakker worden om 00.00 kijken we uit het raam naar het vuurwerk, en anders slapen ze lekker verder (net als andere jaren, eigenlijk nog nooit wakker geworden). Wij snel checken of we miljonair zijn geworden en dan zullen we niet lang na 00.00 warm in bed liggen verwacht ik Ik geef er niet zo heel veel om, om oud op nieuw. Om heel eerlijk te zijn...
Oh jeetje das heel vers! Gecondoleerd en veel sterkte met deze moeilijke tijd en ik hoop voor jou en je gezin dat 2020 toch een hoop mooie lichtpuntjes mag geven naast het verdriet X
Man en ik hebben nog even heel romantisch de was op staan vouwen vanavond De kindjes liggen nu met zn tweeën op één kamer voor deze nacht. Duurde even voor ze in slaap vielen Vanaf 18 uur genieten we al van vuurwerk. Ik vermoed dat men het nu al afsteekt omdat er al behoorlijk veel mist hangt en dat niet beter zal zijn tegen 00.00 uur. Net Mindf*ck gekeken en zodadelijk gaan we Ik hou van Holland kijken. De eerste appelflap zit er al in
Ja indd. Tot 1 uur zijn de attracties gewoon open. T is wel uitverkocht maar niet overladen vol gepropt net mensen waardoor t erg fijn blijft