Heeft er iemand wat gegeven aan zijn collega's toen je met verlof ging? Ik heb een klein team en dacht misschien is het wel leuk als,... ik denk niet dat ze wat voor mij doen want het is wel een stel oude mensen. In die tijd...ach je kent het wel he.
Oh, wat een leuk idee. Nooit aan gedacht, eerlijk gezegd. Ik denk dat ik over 2 weken ook maar taart mee ga nemen. Zijn ze bij ons gek op, haha.
bij mij duurt het nog even voordat ik met verlof ga maar ik zal ook op iets trakteren.. een lunch is wel leuk maar helaas kan dat niet bij ons. of dan kan er een deel niet mee omdat die aan het werk is. taart doe ik neit want we werken best met veel mensen en er is om de haverklap wel iemand jarig die dan op taart trakteert ik zie wel wat het wordt ze zijn heel aardig en waarderen alles.
ik breng beschuid met muisjes langs als ik bevallen ben, en weer op de been dan kunnen de meiden die niet op kraamvisite komen ook meteen ff de kleine zien
de vorige keer had ik niks gedaan maar ik ga dit keer een taartje maken. ook lekker voor de kinderen. werk op een peuterspeelzaal
Ik werk met gehanidcapten en ik had voor iedereen slagroomsoesjes met roze en blauwe muisjes gemaakt. Werd door iedereen erg gewaardeerd! Simpel, goedkoop en lekker!
Ik zou ook trakteren op iets lekkers... Een lekkere taart idd... of lekkere vlaai Misschien kan je erop laten spuiten: Tot over 3 maand!
er is half november een collega van me me zw-vl. gegaan.. een andere collega had juist voor haar een mooi bloemstukje gemaakt.. M'n zwangere collega heeft iets gekregen dus ipv gegeven.. Maar t idee van iets lekkers bij de koffie kan wel.. We zien elkaar eens per 2 weken op de team vergadering, daar is op 1 of 2 na meestal iedereen wel..
Misschien komen r nog meer leuke ideeën binnen... Maar ik zou er wel iets aan doen en niet teveel... maar toch wel met een leuk gebaar...
Je maakt een dik papje van poedersuiker met een beetje water. Wel zorgen dat het papje dik genoeg is. Daarna heb ik met een kwastje de pap op het soesje gedaan en toen in de muisjes, heel simpel dus.... Enne....erg lekker
Bij ons regelen mensen een koffie of borrel uurtje en dan kan iedereen gedag komen zeggen. Vaak krijg je dan iets van een kraammand mee en de verlofganger regelt dan de taart o.i.d. Zo begint je verlof wel feestelijk.
bij mij op het werk koopt elke collega een klein kadootje.. en degene diemet zwverlof gaat krijg een mand met al die kado;s.. en bij ons had een vrouwjte zelf cake gebakken om uit te delen
ik heb nu chocolade gekocht in de vorm van een blauwe en rose baby en ook choco flikken met muisjes erop. Op het doosjes zet ik dan tot over 3 maanden. Lekker makkelijk. Bedankt voor de leuke tips. Ben wel stiekem benieuwd of ze nog wat doen voor mij...heb geen hoop maar ben wel benieuwd. Alleen maandag nog