Hoi meiden, Sinds begin deze week is mijn misselijkheid weer tot een hoogtepunt gedreven, word er zo naar van Mede door het overgeven en de misselijkheid dus weinig binnen gekregen de afgelopen dagen Nu drink ik ook veel te weinig, de vk had het er over dat ik moest uitkijken met uitdrogen Net ging ik even naar het toilet en zag ik allemaal kleine rode vlekjes boven mijn ogen Iemand een idee wat dit is? Komt dit door uitdrogingsverschijnselen?
die rode vlekjes weet ik niet, kan ook vermoeidheid zijn maar als je wilt weten of alles nog goed gaat qua vochgehalte dan pak je een velletje van je bovenhand tussen duim en wijsvinger als je loslaat en het blijft rechtop staan dan ben je aan het uitdrogen, en voor nu zou ik voor de zekerheid de vk even bellen omdat je zegt dat je niet veel drinkt wat nu juist zo belangrijk is.
Ik heb de vk al aan de lijn gehad, die wilde dat ik aan de dokter zou vragen om ketonen (?) te laten prikken Maar de ha vond dat niet nodig...
goed dat je hebt gebeld in ieder geval, blijf goed drinken, ook al is het maar kleine slokjes elke keer, dan krijg je toch wat binnen. sterkte
Dank je! Ik probeer ook wel te drinken, maar lukt gewoon niet zo goed, het is zo moeilijk om iets te drinken asl je je zo beroerd voelt Maar we proberen gewoon verder en we weten waar we het voor doen! Alles voor die kleine!
ooh jee,jij ook al!ik loop er ook al 2 weken mee en ik kan moeilijk alles binnen houden! ik word zelfs s'nachts 1x wakker van de misselijkheid en het gekke bij mij is als ik s'morgens opsta voel ik niets en dan voel ik mij het beste,maar van zodra ik iets eet,voel ik dat de hele dag aan mijn maag! groetjes sofie
Ik herken die rode vlekjes wel. Ik krijg ze ook als ik heb overgegeven. Mijn dochtertje van 4 krijgt het ook nadat ze heeft overgegeven. Vooral als je veel over moet geven en er niets meer uitkomt (dat het uit je tenen moet komen, haha). Volgens mij komt er dan even heel veel druk op je hoofd en springen er kleine adertjes, vandaar die kleine vlekjes. Na mijn bevalling van mijn eerste kind had ik een gezicht vol vlekjes. Ik had verkeerd geperst (druk kwam op mijn hoofd), ook had ik toen rode ogen (gesprongen adertjes). Kreeg geen goede begeleiding in het ziekenhuis, ze corrigeerde me niet. Maar al met al kunnen die vlekjes geen kwaad, ze verdwijnen vanzelf weer.
Ik herken die rode vlekjes wel. Ik krijg ze ook als ik heb overgegeven. Mijn dochtertje van 4 krijgt het ook nadat ze heeft overgegeven. Vooral als je veel over moet geven en er niets meer uitkomt (dat het uit je tenen moet komen, haha). Volgens mij komt er dan even heel veel druk op je hoofd en springen er kleine adertjes, vandaar die kleine vlekjes. Na mijn bevalling van mijn eerste kind had ik een gezicht vol vlekjes. Ik had verkeerd geperst (druk kwam op mijn hoofd), ook had ik toen rode ogen (gesprongen adertjes). Kreeg geen goede begeleiding in het ziekenhuis, ze corrigeerde me niet. Maar al met al kunnen die vlekjes geen kwaad, ze verdwijnen vanzelf weer.