blaasontsteking zonder symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomerwondertje, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    Voelde me al een paar dagen niet lekker.
    Wat lage buikpijn, moe, slecht slapen, kwam wat misselijkheid en hoofdpijn bij. Allemaal 'normaal' tijdens de zwangerschap
    Eergisteren wat roze verlies, maar wel al enkele dagen abnormaal veel vochtverlies. voelde het soms zo lopen (vreesde al voor vruchtwater).
    Gisteren een voorgevoel dat het mss toch blaasontsteking zou kn zijn (nog geen ervaring mee). En naar de huisarts gegaan voor test, en ja hoor, fikse blaasontsteking.
    Dus dames, best alert genoeg zijn hé. Waar ik nu vooral last van heb ik 'scherpere' pijn in onderbuik en een beetje een branderig gevoel
    oh ja, en als ik er op let is de urine ook wat troebel en plas maar met kleine beetjes
    Toch een beetje ongerust en voel me niet helemaal lekker

Hopelij gaat t snel over!

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Als het goed is heb je antibiotica gekregen van je huisarts, dan hoef je je geen zorgen meer te maken hoor;)
    Het klopt idd dat de symptomen anders (of minder) kunnen zijn tijdens de zwangerschap. Heb het zelf al 3x gehad deze maanden! Beter een plasje teveel ingeleverd bij de ha dan te weinig;)

3. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Heb me hier deze week ook op laten testen. Gelukkig niets aan de hand. Bij de vorige zwangerschap ook gehad en serieus... Zo erg dat ook de verbinding tussen blaas en nieren ook ontstoken was. Ze hadden toen schrik dat de onsteking in mijn bloed was terecht gekomen en zo bij de baby. Gelukkig was het nog niet zo erg. Dus zeker goed opletten. De gynaecoloog heeft me aangeraden om veenbessensap of thee te drinken. Daar zit iets in waardoor bacteriën zich niet aan de blaaswand hechten (denk ik)

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    hier ook lichte klachten en een blaasontsteking, na een paar dagen ook maar gelijk een zware verkoudheid erbij. op internet vond ik juist cranberries (ook te koop roosvicee siroop) en elke dag yoghurt.
    Weet niet wat waar is maar kan in ieder geval geen kwaad.

succes!

Deel Deze Pagina