Hoi Ik heb al een hele tijd pijn recht onder mijn borsten, plekjes waar baarmoeder, kont van de baby, ribben en maag tegen elkaar worden geduwd. vooral als ik zit! Maar die pijn wordt echt steeds erger, nu doet mijn rechterrib echt heel veel pijn zelfs als ik niet zo voorover zit.... Mijn huid is super gevoelig daar ook. VK zegt dat het een onderhuidse blauwe plek is van het duwen, maar nu doet die rib ook zoveel pijn. Weet dat hier helemaal niks tegen te doen is, maar wou eens horen wie daar nog zo een last van heeft.....
Ja, hier ook last! Vorige week had ik zelfs een blauwe plek die aan de buitenkant te zien was... Bewegingen gaan nu ook als volgt: "Hier mam, heb je een trap tegen je ribben, een beuk met mijn schouder tegen je heup en ik gebruik je blaas even als hoofdkussen - maar moet 't wel even opschudden nu" - de beweginkjes zijn dus niet meer lief en schattig, maar één beweging stuitert mijn hele buik door met bovenstaand gevolg...
Hier ook gevoelige ribben, kindje ligt vrij hoog. Vooral m'n rechter kant doet behoorlijk zeer. 'k Zit vaak wat scheef naar links om aan de rechterkant meer ruimte te maken.
Hier ook megagevoelige ribben, zelfs zo erg dat slapen op mijn zij pijn begint te doen. Op mijn rug geeft een benauwd gevoel en op mijn buik is ook niet comfortabel. Gelukkig zijn dit de laatste loodjes!
Hier hetzelfde. Bij mij met name aan de linkerkant. Van de week was het over mijn hele ribbenboog gevoelig. Omdraaien is dan bijvoorbeeld niet heel erg aangenaam. Nog een paar weken doorbijten vrees ik.
Hier worden mijn ribben ook helemaal in elkaar getrapt. Bij mij voornamelijk aan de linkerkant. Kan amper nog rechtop zitten zo zeer doet het.
Hier ook gigantische pijn aan de rechter rib. Na een consult huisarts bleek deze gekneusd te zijn door Het getrap van de kleine wat mij beetje helpt Is helemaal achterover leunen en dan me rechter arm achter me hoofd Leggen geeft even wat verlichting Helaas kan er hier niks aan gedaan worden Het is heel pijnlijk ik wens je sterkte.
Sterkte! Ik had het bij onze dochter heel erg op het laatst. Nu bij de tweeling al vanaf 20 weken ongeveer. Het komt ook omdat je maag en lever daar zitten. Die zitten klem icm je ribben en kindje. Ze checken bij mij regelmatig de leverwaardes omdat een lever die klem zit minder goed kan gaan werken. Zodra je kindje indaalt wordt het een beetje minder.
Ik heb het ook,de billetjes van de kleine liggen er tegen aan zei de VK en die gaan er lekker heen en weer tegen. Doordat de kleine elke keer draait krijg het steeds een opdonder. Vooral de avonden heb ik er last van,het is alleen mijn rechterrib. Helemaal plat liggen is het beste,of helemaal recht zitten maar dat kan ik niet zo goed.
Ja haar kont zit er tegen inderdaad Ik weet wel hoe het komt! Het is eigenlijk nog niet eens van het schoppen want dat doet ze weinig tegen mijn ribben. Het is gwn hele tijd de druk en het weibelen ertegen. een gekneusde rib lijkt me echt geen pretje, heb echt het gevoel dat ik dat ook heb :O Gelukkig indd de laatste loodjes, maar wrm moeten ze zo zwaaaaer zijn? Sterkte aan alle anderen die hetzelfde hebben, ik weet hoe het voelt
Ik heb ook regelmatig een doof/tintelend gevoel onder mijn linker borst, is dit herkenbaar? Het zit er even, hooguit een minuut en trekt dan weer weg, maar wel regelmatig.
Nee ik heb het continu. Wat ik wel een tijd gehad heb is dat het onder mijn rechterborst op 1 plaats ging tintelen alsof er een zenuw klem zat fzo. Mss is dat hetzelfde?