Vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roni7888, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hallo lezers,

Ik heb een vraagje,,, en ben benieuwd of meerdere hier last van hebben gehad...

Ik heb onveilige seks met mijn vriend,, we doen aan voor het zingen de kerk uit... Ik weet dat het erg risico vol is maar houdt mijn Cyclus goed bij en voel ook altijd mijn ei sprong... Nu heb ik het afgelopen jaar een cyclus gehad van gemiddeld 31 dagen.. Met 1 uitschieter van 38 dagen 9 maanden geleden... Ook omdat ik toen een ongelukje had en veel bezig was met of ik zwanger kon zijn... Dit kan dus de oorzaak zijn van die 38 dagen... Nu is men laatste ongesteldheid geweest op 19 december en op 5 januari heeft hij te laat uitgetrokken ( al zei hij zelf van niet..) ik zit nu dus op dag 33 na mijn laatste ongesteldheid en heb gisteren ochtend een testje gedaan die ik nog had liggen en deze was negatief!....

Ik heb wel veel krampen gehad een week voordat ik dacht ongesteld te worden alleen is het er nu nog steeds niet en de verschijnselen zijn weg...

Wat is raadzaam? Op dag 38 nog een keer testen? Of nu nog een keer testen? Heb geen bloedverlies gehad... Wel soms een vlaag van misselijkheid en een opgezette buik... En moet zeggen dat ik er veel mee bezig ben....

Ik hoop dat jullie me wat goede adviezen kunnen geven want maak me toch best wel wat zorgen...

Mocht het zo zijn is het uiteraard welkom hoor:)

2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik zou over een paar dagen nog een keer testen voor de zekerheid. Of je zou nu al zo een vroege test kunnen doen. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik al super snel positief en bij mijn huidige pas een week na nod ( en ik wist precies wanneer mijn ei was geweest ivm ovulatietesten) dus het kan alle kanten op. Succes!

3. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Okee... Bedankt voor je antwoord😃 ik denk dat ik,, als ik kan wachten, wacht tot dag 38,,, aangezien dat me langste cyclus is geweest... Maar vind het toch wel spannend...

Weet niet of er meer vrouwen zijn die pas veel later positief testen?

4. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik ben inmiddels ongesteld geworden,,, vermoed toch dat ik er teveel mee bezig ben geweest... Waardoor mijn ongesteldheid niet op de juiste dag door kwam,,,

Wat is je lichaam toch een appart iets he... En wat kan het je goed voor de gek houden!

Succes allemaal hier👍😄

Deel Deze Pagina