Onrustig drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ster27, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Jesse krijgt nu 5 flessen per dag 2x 165 en 3x 200 ml. Hij krijgt nutrilon omneo met 2 schepjes nutriton.
    Sinds een aantal dagen drinkt hij het merendeel van de voedingen heel onrustig. Hij houd de speen niet recht in de mond, schudt met zijn hoofdje en pakt de speen in de zijkant van zijn mondje. Daarnaast valt het me op dat hij 3 tot 3,5 uur na de voeding (wanneer ik hem verschoon voor de volgende voeding) hij een transparante vloeistof, soms met witte vlokken erdoor, uitspuugt. Hij huilt niet echt meer dan normaal maar ik heb het idee dat hij zich ook niet meer zo happy voelt als een paar weken geleden.
    Hij spuugde voorheen ook wel veel, vandaar de nutriton. We hebben zijn ledikantje al schuin staan en het aankleedkussen ook iets schuin liggen.
    Heeft hier iemand een idee waarom hij zo onrustig drinkt en wat ik eraan kan doen?

2. misa

misa Niet meer actief

Heeft hij geen spruw?

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Nee, dat denk ik niet. Hij heeft geen uitslag in zijn mondje (en ook geen luieruitslag).

4. misa

misa Niet meer actief

Ook geen uitslag in de wangen (is moeilijk te zien soms!)

Hoelang doet hij over de fles?

En anders reflux? Misschien kun je ermee naar de ha gaan.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ook aan de binnenkant van zijn wangen kan ik niets ontdekken.
    Hij doet nu dankzij de ds brownsfles 20-25 min over de fles. Heb zelf ook eerder het idee dat het reflux is, maar wist niet dat ze hier tijdens het drinken ook last van kunnen hebben.

6. misa

misa Niet meer actief

Deed hij er eerder veel sneller of langzamer over?

Ze kunnen zeker erg onrustig zijn tijdens het drinken als ze reflux hebben. Ik zou de ha gewoon eens bezoeken. Als dat het is, kun je er medicijnen voor krijgen.
    Succes!

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Doordat hij nu zo onrustig is tijdens het drinken doet hij er langer over. Eerder had hij hem in een krappe 20 min. leeg. Nu krijgt hij hem soms helemaal niet leeg en doet hij er ruim 20 minuten over. Zal morgen de HA eens bellen.

8. misa

misa Niet meer actief

En, de ha al gebeld?

Deel Deze Pagina