Laatste fles geven, op schoot of liggend in bed?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door fioon, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laatste flesje, op schoot of liggend in bed?

1. Op schoot

2. Liggend in bed

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik ben benieuwd hoe jullie de laatste fles geven (van voor de nacht, als je kindje slaapt).

Jamie wordt meestal rond 23.00 uur wakker voor zijn laatste fles. Normaal gesproken pakte ik hem dan op schoot en gaf hem zijn flesje. Ik heb de indruk dat hij dan 'geactiveerd' wordt, als ik hem pak.

Nu heb ik hem gisteren laten liggen en hem liggend zijn flesje laten drinken. Daarna sliep hij als een roosje zonder speentje! :rolleyes:
    (is liggend drinken wel goed?)

Het enige probleem met liggend laten drinken is dat ik hem geen boertje heb kunnen laten doen.. of is dat niet noodzakelijk?

Ik ben benieuwd!

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik doe het altijd op schoot.
    en laat hem altijd boeren want anders kan dat dwars gaan zitten.
    volgens mij is liggend drinken niet slecht,jay ligt in de box als ik overdag een fles geef.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ik heb verkeerd gestemd. Wij liggen zelf in bed als we haar de avondfles geven. Ik laat haar zelf nooit liggend wat drinken.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier hetzelfde als Jo. Inmiddels krijgt Jarissa geen laatste fles meer maar toen ze die nog wel kreeg, kreeg ze hem bij ons op bed. Naast het boeren wil ik haar ook verschonen na de fles. Bij het voeden gaan de darmen toch werken. En om dan aan het begin van de avond te verschonen en de volgende ochtend pas weer vind ik zelf niet zo'n succes.

Deel Deze Pagina