6 weken en erg slecht drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lucky, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ons dochtertje is 6 weken en drinkt erg slecht. Zij woog bij haar geboorte 4700 gram is nu weegt zij 4960 dus niet veel aangekomen. Ik word helemaal gestoord van het cb ze kreeg eerst de borst en dat ging niet echt goed dus ging ik over op de fles. Zij kreeg op aanraden van het cb hypoallergeen, en volgens mijn ha was dat onzin. Nu krijgt zij standaard en drinkt nog steeds slecht. Ze drinkt gemiddeld 60-90 ml per flesje. Ze poept en plast wel goed. Alleen krijgt ze nu ontzettende kramp gewoon zielig, heeft iemand tips voor mij, zien we iets over het hoofd? Groetjes lucky.

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Misschien een andere speen gebruiken die wat groter is?

Hoe lang doet ze over een flesje? Valt ze dan in slaap dat ze niet meer drinkt? Of duwt ze echt de speen weg met haar tongetje?

PS: mijn dochter is ook van 3 september :D

3. MiSe

MiSe Niet meer actief

Mijn dochter heeft ook nooit goed gedronken. Ik gaf de eerste 11 weken BV dus weet niet wat ze toen dronk maar ze zat altijd onder het gemiddelde wb drinken. Zolang ze tevreden is en goed poep/plasluiers heeft is het goed. Krampjes vind ik ook 'normaal' gezien de leeftijd van je kindje, ookal is het natuurlijk ontzettend zielig en frustrerend omdat je er zo weinig tegen kan doen. Enige waar ik als ik jou was op zou letten is dat ze (nog) niet veel is aangekomen. Zou het nog even aankijken en regelmatig blijven wegen op cb. Mijn dochter komt meestal 100 gram per week aan, dat is niet veel, maar genoeg. Niet elk kindje is hetzelfde. Succes!

4. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    We zijn uiteindelijk in het ziekenhuis terecht gekomen met ons kindje, ze dronk echt ontzettend weinig. Ze viel voortdurend in slaap tijdens de fles en krijste zo ontzettend hard. Ze heeft nu Zantac gekregen en het lijkt wat beter te gaan. Ze duwde het flesje niet weg maar was gewoon moe. Ik ben ook nog over gegaan op een groter speentje maar dat maakte het nog erger. Ik heb overigens de difrax flessen. De kinderarts denkt aan reflux of zuuroprispingen. Het is zo zielig om je kindje pijn te zien lijden, maar ik hoop dat we het ergste nu gehad hebben, groetjes lucky.

Deel Deze Pagina