labeldoekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoiii

    youame zoekt bij alles wat ze krijgt aan speeltjes het labeltje op om er vervolgens lekker op te gaan zuigen
    wie weet waar je deze kunt halen

    gr marline
     
  2. Marni

    Marni Bekend lid

    26 apr 2007
    758
    14
    18
    Ik heb 'm bij de Gardo gehaald (een kleine want ze zijn belachelijk duur), maar de echte label die eraan zit vind hij de leukste van allemaal ;)
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  5. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb er ook zelf één gemaakt, en die is meer favoriet dan de originele! heb een spuugdoekje aan één kant en een hydrofielluier (op maat geknipt van het spuugdoekje) aan de andere kant en dan aan de kanten allemaal labels (uit kleding, van handdoeken etc geknipt) vast genaaid.

    je kunt bij de stoffenwinkel ook een rol met lint kopen waar je zelf labels van maakt, en van die zachte toddelstofjes. zo kun je zelf één maken zo groot als je zelf wilt, of van die labelkussentjes.
     
  6. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft ook een labeldoekje besteld bij www.koterkado.nl Ook bestelt omdat ze helemaal gek is van labeltjes

    Ze er alleen niks mee...de andere labels op gewoon speelgoed enzo zijn blijkbaar leuker
     
  7. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Je hebt ze ook gewoon bij babywalz...
     
  8. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    heb ook zon doekje voor tycho gekocht alleen kijkt ie er niet naar om :rolleyes:

    hoezo eigenwijs maar denk ook dat je beter zelf 1 kan maken als je een beetje handig bent want de labeltjes zijn ook iets anders
     
  9. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn heeft er 2 en vind ze geweldig. Ze zijn ook nog eens goed voor de fijne motoriek omdat elk labeltje anders aanvoelt.
    Zelfs zijn fysio vind ze geweldig en heeft ze gekocht voor vrienden van haar. (beter compli kan je toch niet krijgen vanje fysio wat betreft spullen die je koopt?)
     
  10. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Ik heb m bij "The Kidsfactory" gekocht!Vind ie helemaal geweldig,zit gewoon aan alle labels te likken,hahahaha!
     
  11. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Zo'n beetje elke babywinkel, al dan niet online, heeft ze tegenwoordig wel; het "officiële" label doekje of een kloon. Ze zijn inderdaad vaak wel idioot duur, vind ik. Ik heb er 1 van BamBam (Kidsfactory) maar gebruik hem (nog?) als spuugdoekje.
     
  12. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi bedankt voor jullie antwoorden ik denk dat ik die van 15 euro bestel bij koterkado daar wordt dan ook haar naam op gedrukt
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Das wel een leuk idee Sim!
     
  14. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    http://www.lepetittom.nl/

    Hier hebben ze zo groot als een boxkleed. Ik heb er 2 labeldoekjes besteld en mijn neefje is er helemaal weg van. Ze hebben hier verschillende merken.
     
  15. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nog geen afgeknelde vingers? ik wil ook een bestellen maar lees rare berichten als ik google op labeldoekjes :(
     
  16. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Uitnieuwsgierigheid ook even gegoogled maar in de berichten die ik vind lees ik niks over de leeftijd van het kind wat het overkomen is.
    Ik dnek niet dat een baby die labeltjes zo strak kan draaien dat het een vingertopje moet missen en je moet het echt een tijd zo strak laten zitten wil je vinger zo beschadigen dat een stukje missen de enige oplossing is.
     
  17. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    grappig om dit te lezen.
    Ik heb van mijn broertje zo'n doekje kado gekregen (hij had zich laten voorlichten in een boekwinkel) en kwam met hetzelfde verhaal als wat ik hier lees... dat kindjes op een gegeven moment alle labeltjes zo leuk vinden... (mijn mams had dit al weer bevestigd natuurlijk...) maar nu lees ik het hier ook.
    Vandaag is juist de eerste dag dat Steven het doekje zelf vastgepakt heeft.... nog geen oog voor labeltjes natuurlijk, maar vond het al super leuk dat hij voor dat doekje ging boven de knuffel die ernaast lag :)
     
  18. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ferron heeft er eentje bij osn thuis en bij mijn ouders thuis. In het begin was het gewoon een frummie voor hem, nu gaat hij idd doelbewust aan de labeltjes zitten...
    wij hebben ook die (dure) van label-label, 15,95...eigenlijk te gek voor woorden zo duur voor zo'n stom lapje stof.
    Hebben m gekregen hoor!
     
  19. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dit heb ik gevonden via google en dit verhaal bedoelde mam85 ook

    Een vriendin van mij, haar dochtertje heeft heerlijk zitten spelen met een labeltje van een theedoek.
    Ze heeft zo zitten spelen dat ze ineens begon te krijsen.
    Haar vingertje was helemaal blauw geworden.
    Ze had haar vingertje door het label gehaald en was gaan draaien.

    Zij naar de dokter en... door naar het ziekenhuis..
    resultaat... ze mist nu een stukje van haar vingertje.

    Papa's en Mama's let AUB op en knip die labeltjes door zodat die kleine vingertjes niet hetzelfde lot krijgen.

    Jeremy speelt er ook graga mee, maar bij ons zijn ze allemaal losgeknipt.
    (lastig met ophangen, maar het is nou eenmaal zo...)
     
  20. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik ga er ook gewoon 1 bestellen en naai de zijkanten wel dicht
     

Deel Deze Pagina