nachtfles verschuift, hoe rest van de dag?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door loesjej, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    mijn babymeisje van 14 weken drinkt keurig om 7,11,15,19,23 en 03.30
    voor de fles van 23 maken we haar wakker, om 03.30 komt ze zelf.
    elke dag weer, dus heerlijk ritme, nachtfles maakt me niet uit.
    door dit ritme ook fantastisch slaapritme, tegelijk met uk van 2 naar bed om 19.15 en tusssen de middag ook samen van 12 tot 15.

alleen sinds een paar nachten komt ze niet om 03.30 maar 5 uur...
    en dan weet ik niet meer wat ik moet, volgende week moet ik weer werken en dus moeten we om 07.15 de deur uit.

Ik weet uit ervaring van uk 1 dat ze niet staan te springen om een baby de eerste uren direct een fles te moeten geven vanwege de drukte.

wat is een oplossing? rekken met een speen lukt niet,(wordt uk van 2 wakker) en vind dat ook een beetje zielig,
    stug om 7 uur weer een beetje geven zodat de volgende fles gewoon rond 11 uur wordt? lijkt mij zelf het meest handig.

ze krijgt dieetvoeding vanwege allergieen, waarschijnlijk ook daarom dat ze nog steeds nachtvoeding lrijgt, wat zowiezo niet zo gek is met 14 weken...

iemand een ideetje?

2. adi

adi Niet meer actief

Dat hebben wij toen gedaan geloof ik. Hier was het ook heel lastig om op verzoek te voeden (3 babys), dus hebben we de nachtfles op verzoek gedaan en de volgende gewoon om 7 uur. Meestal ging die ook (nagenoeg) op.
    Op het moment dat ze ipv 5 uur zichzelf om half 6/ 6 uur meldt, kun je één van de ochtendflessen laten vallen. Dan slaapt ze in principe door.

Deel Deze Pagina