Ineens hele dunne ontlasting (friso comfort)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Yummy, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Sinds een week heeft onze dochter echt enorm dunne ontlasting en zeker 5 tot 7 spuitluiers per dag. Het is echt gewoon zo dun als water en ondanks dat ze er geen last van heeft (behalve dat ze meteen doorlekt ongeacht welke luier we gebruiken) is dit natuurlijk niet echt fijn.

Nu vond ik haar ontlasting steeds al dunner worden en weet ik dat haar voeding (Friso comfort tegen krampjes en spugen) dit ook kan veroorzaken. We hebben dus sinds vrijdag een pak friso standaard opgehaald en langzaam werd haar ontlasting weer steviger en inmiddels is het weer zoals het hoort, stevig! :)

Maar nu merk ik dat ze met het mengen met de standaard (3 scheppen comfort met 3 standaard) toch weer meer last heeft van voeding die omhoog komt en weer wat meer spuugt.

Nu las ik ergens dat Friso comfort vergeleken bij andere comfort varianten meer JBPM bevat, klopt dit?

Ik twijfel een beetje wat we nu het beste kunnen doen. Het spugen voor lief nemen (het zijn geen enorme golven, maar zeker wel een paar flinke mondjes) of misschien toch weer iets meer schepjes comfort voeding geven (met als gevolg dat haar ontlasting hoogstwaarschijnlijk weer dunner wordt)?

2. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Had ze ook last van het spugen? Als dat niet zo is, dan zou ik het spugen gewoon voor lief nemen. In beide gevallen moet je toch wassen :p.

Hier een ventje dat ook best veel spuugt, maar er geen last van heeft. Zo nu en dan trekt hij wel eens een vies gezicht, maar daar blijft het bij. Voor ons dus geen reden om andere voeding te proberen. Ik vind poep viezer dan spuug, dus ik had het wel geweten... ;)

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    En als je gewoon standaard voeding neemt en zrlf wat jbpm toe voegt? Misschien zijn dan beide problemen opgelost..

Deel Deze Pagina