Fiene is nu 10 weekjes oud en weegt zo'n 5 kilo. Ze krijgt nu 5 flessen van 165 (150+5). De eerste 4 drinkt ze schoon leeg (wil zelfs meer) maar die laatste wordt steeds meer een drama. Ze drinkt haar 4e fles om 8 uur en daarna valt ze in haar nachtslaapje. Ik moet haar dan om hal 12 echt wakker maken en daar heeft mevrouw nooit veel trek in, half slapend lurkt ze een beetje aan de fles en als er nog zo'n 20 cc in zit drukt ze hem eruit.. Rekt zich ff uit en pit weer verder.. Probeer ik hem weer te geven dan is haar kaak stijf op slot.. No way dat ik hem nog in haar mond krijg.. Heerlijk eigenwijs dus. Dan zou je zeggen dat ze doorslaapt, nou, nee dus..ze wordt elke nacht om 4 uur wakker en wil dan het liefste op me liggen, om half 7 wordt ze vaak echt wakker en heeft ze honger... Doe ik nou iets verkeerd met de flessen waardoor ze 's nachts wakker wordt? Moet ik overdag meet geven, of juist minder? Is het erg dat ze de laatste fles iets laat staan, daar moet ze toch juist de nacht op doorkomen? Misschien moet ik de een na laatste fles wel om 7 uur geven en heeft ze dan om half 12 wat meer honger.. Zucht.. Ben blij als ze gaat praten
Na de flessen overdag wil ze eigenlijk nog meer...? Kan je niet de flessen overdag korter op elkaar doen zodat de laatste fles om 20.00 is? En haar dan niet meer wakker maken... Misschien word ze juist om 4 uur wakker omdat je haar om half 12 in haar slaap stoort..
waarom maak je haar wakker? Als ze 's nachts toch al wakker wordt om de 4 uur kun je die fles toch veel beter geven op een moment dat ze er om vraagt?
dat dacht ik ook gisteravond.. en toen werd ze vanmorgen om kwart voor 7 wakker! even kijken hoe het vannacht loopt... jeetje, voel me af en toe nog net zo onzeker als bij de eerste...
Waarom geef je overdag niet ietjes meer per fles? Je geeft zelf aan dat ze eigenlijk wel meer wil... Kan je de laatste fles om 20 uur geven en dan kan ze zelf aangeven hoe laat ze weer komt... Haha, ik had het ook hoor, moest weer even helemaal in komen...