laatste fles v/d dag niet meer geven ?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Magdalena6, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee krijgt om de 4 uur een flesvoeding ,
    06.00
    10.00
    14.00
    18.00
    23.00

maar die fles van 23.00 uur drinkt ze haast niet leeg.
    ze slaapt ongeveer rond 20.00 a 20.30 uur tot een uur of 08.00
    maar als ik haar niet wakker maak , slaapt ze al die tijd en ze vraagt er ook niet om..
    en als ik haar de fles wel geef om 23.00 dan drinkt ze nog geen 100cc.
    moet ik de laatste fles niet geven of haar gewoon wakker maken..?
    ze krijgt al wel fruithapjes, groentehapjes, danone ...dus niet alleen de flesvoeding !

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat mag hoor, Alyna kreeg rond 4 maanden ook 'maar' 4 flesvoedingen omdat ze de laatste niet meer dronk en zonder even goed sliep.

Zou dan wel persoonlijk de laatste fles ietsje later geven, als ze tot 8 uur slaapt kun je misschien vanaf 8 uur 's morgens beginnen, dan 12 uur, 16 uur, etc,..

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

thnx voor je reactie maar geef haar namelijk al om 06.00 uur dan haar eerste fles alweer .... ;)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha oké, sorry, had het verkeerd begrepen omdat je schreef dat ze tot een uur of 08.00 sliep ;)

Als je de laatste fles om 18.00 uur geeft, en ze is 's morgens bij de 1e fles, om 6 uur dus ;) , niet suf ofzo kan het zeker wel hoor!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou zeker die fles van 23:00 afbouwen (in één keer stoppen is ook zo cru ;) ) maar een andere vraag: is Esmee om 6 uur echt hongerig of gewoon wakker? Veel kindjes worden namelijk tussen 5 en 6 wakker (bioritme) maar als ze dan geen honger heeft zou ik proberen haar nog even te laten liggen waardoor je dichter bij een schappelijk tijdstip komt. Misschien dat ze zelf ook nog wel even langer gaat slapen dan...

Oja en met honger bedoel ik niet of ze de fles leegdrinkt maar of ze huilt van de honger 's ochtends. Mijn zoontje kan ik de hele dag van alles geven, hij eet alles op (lekkerbek) maar honger heeft hij eigenlijk nooit.. snapje?

6. Magdalena6, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

7. music4life

music4life Niet meer actief

dit hadden wij dus ook en we mochten van het buro stoppen met 5 flessen en starten met 4 en dat gaat prima! donna dronk hem ook niet op ze liet er zelfs 100 cc in ,,en ik ga niet lopen proppen vol is vol

8. Umm Abdurrahman

Umm Abdurrahman Niet meer actief

Als ik jou was zou ik idd ermee stoppen. Zeker omdat je ookal fruit, groente en danoontjes geeft. en ze er ook niet om blijkt te vragen (de laatste fles)?

Deel Deze Pagina