Hallo mama`s, Aan de mama`s met kindjes die een koemelkeiwit allergie hebben. Ik vroeg me af of jullie kindjes ook zo weinig naar binnen krijgen? Ons meisje is nu 10 weken en zou eigenlijk 180cc+6 schepjes voeding mogen hebben en dat 5x. Ze drinkt vanwegen de allergie Neocate melk. Nu drinkt ons meisje hooguit 135cc op, meer gaat er gewoon niet in. Meestal blijft ze zo rond de 100cc hangen en wil dan echt niet meer meer drinken. Ervaren jullie ook dat jullie kindjes minder drinken? Heb zo`n gevoel dat er misschien nog wat anders meespeelt dan de koemelkeiwit allergie. Ze spuugt nu de laatste dagen ook weer meer, het is een tijdje minder geweest. Volgende week dinsdag gaan we weer voor controle naar de kinderarts toe dus zal het haar ook nog even vragen. Groetjes
Babies zijn net mensen...je hebt grote eters en kleine snackers. Mijn dochter was er ook zo eentje, die heeft zelden meer dan 100cc per keer uit een fles gedronken. Ze kreeg gewoon wat vaker.
Ja onze meid komt nu ook gewoon vaker. Maar ik vroeg me af of er misschien een verband lag. Maar zoals je zegt er zijn kleine en grote eters natuurlijk.
Hier ook eentje die altijd maar kleine beetjes at (ook kma). Ze is nu bijna 3, nog steeds een zeer slanke meid en eet nog steeds maar heel weinig. Dat ze nu meer spuugt kan ook inhouden dat ze reflux heeft, gaat vaak gepaard met kma..... Daar hadden we zantac en johannesbroodpitmeel voor en toen ging het prima, maar de hoeveelheden bleven weinig....Gewoon wat vaker gevoed, soms wel 10 keer op een dag.....