lekker laten liggen, zelf laten komen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door zonnetjes, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    thijs krijgt voeding op tijd, 7/11/15/19/23, en soms begint ie om 6 uur al. maar mocht het zo zijn dat het 11 uur is en hij ligt nog lekker te spelen, dan geef ik nog geen fles, wacht ik (max een uur) tot ie gaat huilen. mocht ie eerder komen, probeer ik het te rekken tot ong 10/15 minuten. lukt dat niet, ga ik niet veel moeite doen hoor.

2. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    en wat is nu je vraag?
    je deelt dit ons alleen mede?

begrijp me niet verkeerd, dit mag je natuurlijk doen, maar bedoeling van je post is zonder verder uitleg niet helder...

Vooral genieten van je kleine spruit!
    je doet het toch hartstikke goed als ik dat zo lees!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hier doe ik het zo goed als het zelfde. vanmorgen heeft ie z'n fles om half 7 gehad. tussendoor nog naar cb geweest en het was half 12 toen we thuis waren. hij melde zich nog steeds niet. tot 12 uur. Soms krijgt hij z'n voeding wat eerder en volgende keer weer wat later. Helaas ligt ie meestal wel in diepe slaap voor de laatste voeding van 23 uur.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

whaha sorry moet wel even lachen om je berichtje,

ik vraag me even hetzelfde af als zoon, deel je dit nu gewoon mede of is er een vraag?

niet stom bedoelt, want het mag natuurlijk allebij, maar ik vond het gewoon zo grappig staan je berichtje.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    lol, ja nu ik zo lees, beetje verwarrend. maar idd wel een vraagje, niet een probleem, want hij doet het idd prima.

maar.... hij was laatst bij mn moeder, toen was ik er niet, dus zij gaf de fles. hij zou m rond 11 uur moeten hebben, volgens mn moeder heef zn m om kwart over 11 maar gegeven, maar hij vroeg er nog steeds niet om. ik gaf aan dat ik m dan nog niet gegeven zou hebben, tenzij het mij qua tijd beter uitkomt. omdat ik bijv een uur later weg moet ofzo.

snap je m nog? ;)

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    eum ja hahah maar wat is nu je vraag?
    Of wij dat ook doen ??:D

7. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    je stelt inderdaad nog steeds geen duidelijk vraag...
    wat wil je van ons weten? waarover wil je advies?

8. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik denk dat het niet veel uitmaakt, toch?
    Als hij bij jouw moeder zijn fles op heeft is er niets aan de hand. dan had hij waarschijnlijk wel trek. Hij zal pas gaan huilen als hij echt honger heeft.

Bij Femke stel ik het ook weleens uit als ze nog niets aangeeft. Ik kijk ook niet op de klok, maar hou het wel in de gaten zodat ik niet later in de knoop kom met de flessen en tijden.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt?

Deel Deze Pagina