Hoi Ilja, Jayden drinkt overdag 150cc + 5 schepjes hij krijgt 5 voedingen per dag. Maar op de een of andere manier wil hij zn laatste fles nooit leegdrinken. Hooguit 80/85cc drinkt hij weg, met het gevolg dat hij dus 's nachts regelmatig wakker wordt. We deden hem altijd douchen of in bad voor zijn laatste fles, maar dat doen we ook niet meer omdat ik dacht dat hij daardoor te moe was. Koud washandje helpt ook niet..... Heb jij misschien een tip voor me? groetjes Lisette
Hoi, Zolang hij goed groeit is het niet erg, waarschijnlijk heeft hij dan echt geen honger. Als hij snachts wakker wordt heeft hij dan echt honger of valt hij weer snel in slaap? Ilja
Ik geef hem dan zn speentje en dan slaapt hij weer verder. Maar soms wordt hij wel een keer of 3/4 wakker. Hij heeft 2x helemaal doorgeslapen in 4 weken tijd....Ik ben een beetje bang dat het dan blijvend is, dat hij er aan went dat we 's nachts zn speentje geven. groetjes Lisette
Daar heb je idd kans op dat hij er snel aan zal wennen van ze komen me het speentje wel weer geven. Door consequent te zijn kun je dat gaan afleren, door hem te laten huilen, maar dat kost zeker de nodige tijd, energie en geduld. Ilja
Hoi Ilja, Ik heb het ook nog ff bij het cb nagevraagd, en die dachten dus ook idd dat het aan het speentje lag. Zij gaven het advies om eerst overdag te beginnen met geen speen meer geven. Dat heb ik dus gedaan, en wat denk je!? Hij drinkt zn flesjes weer helemaal leeg! Ook is hij afgelopen nacht maar 2 x wakker geworden, maar is ook daarna zelf weer in slaap gevallen! Hij valt over het algemeen nu veel sneller in slaap (5 tot 15 minuutjes) Kortom, het werkt dus! Waarschijnlijk was hij zo moe na dat gezuig op die speen, dat hij te moe was om te drinken maar eigenlijk toch nog honger had ofzo!? groetjes Lisette