Ik zal me even voorstellen Ik ben chantal bijna 30 jaar mama va een zoon van 3 Ik heb pcos Na een jaar lang oi geprobeerd te hebben zijn we over gestapt na iui Na 3behandelingen zwanger.... Nou begon het toch weer erg te kriebelen en zijn we terug naar het zh Geweest we hadden besloten om alleen de 6behandelingen iui te doen Helaas zonder resultaat.. nu een half jaar verder blijft het toch knagen en hebben we besloten omeen gesprek met ivf arts te hebben... Nou is mijn vraag zijn er meerder vrouwen die zoiets meegemaakt hebben?? En ivf hoe zwaar isdat en hoe pijnlijk Ikhoor graag van jullie
Wat jammer dat je niet meer IUI behandelingen krijgt. Heb je het hier over gehad? Ik heb geen pcos maar wij krijgen sowieso 9 IUI behandelingen van de gyn aangeboden. Hier geen ervaring met IVF.
Ja hier Eerste x bij Iui 6 zwanger 2de x 8x Iui gehad zonder resultaat. Ivf viel mij persoonlijk mee. Het wachten en de onzekerheid is killing Maar de spuiten wen je aan. De punctie is niet fijn, maar te doen! Succes
Bedankt voor de reactie.. Waarschijnlijk mocht ik nog wel verder met iui maar me man en ik hadden besloten 6te doen nu een half jaar verder blijft het toch kriebelen en willen we vooe ivf gaan. Het spuiten vindt ik geen probleem die had ik ook bij me vorige behandelingen.. Na hoeveel ivf behandelingen was het raak?
Hier ook 1e kindje via iui, was toen de 3e iui zwanger maar werd een miskraam, de 5e iui zwanger van me dochtertje. Nu alweer in de 9e en laatste iui en het wil maar niet lukken. We hebben volgende week intake ivf.