O nee...verkeerd berekend: vandaag is de 8e dag na Pregnyl en de test van net is weer licht positief...dom van mij...😓😓😓😓
Ik snap niet waarom je zo vroeg al test om erachter te komen of de pregnyl uit je lichaam is. Het ie sowieso 10 dagen erna uit je lichaam. Wat heeft het dan voor nut om geld te verspillen? En jezelf gek te maken? Gewoon tussen de 14 en 16 dagen na de IUi testen. En jezelf niet zo gek maken 😏
DHm gisteren was eigenlijk dag 8 na Pregnyl en na 15 min had ik een positieve test (licht maar wel zichtbaar)....dus ga het vanavond ga het weer testen totdat ik helemaal geen streepje zie...vorige jaar dag 13 na IUI (zonder hormonen wel met pregnyl) had ik een positieve test maar zh zei dat het waarschijnlijk door Pregnyl komt (15 dagen na Pregnyl 5000 lijkt mij onwaarschijnlijk)...ik werd de dag daarna licht ongesteld en die nam na 3 dgn toe...ik denk dat ik dan toen een hele vroege miskraam had...om dat nu voor mezelf helemaal uit te sluiten doe ik elke avond een test om te zien WANNEER die Pregnyl echt niet meer in mijn lichaam zit... Dag 9: positief test...Pregnyl nog niet weg
Dit zijn de foto's van afgelopen 3 dagen...streepje v vandaag is iets donkerder dan gisteren...vandaag is dag 11 na Pregnyl na 9 dagen na IUI.. Testen van andere dagen heb ik s avonds gedaan en van vandaag om 12:00 uur.. Temperatuur: 36,3 36,5 36,7