WHOEI!!! Ik zie hem!!!!! Mag ik je feliciteren!!?? VAN HARTE GEFELICITEERD!!! En nu op naar een plakbeeb en een supermooie echo!!!! Geniet ervan, wat een wonder dit!
Bedankt voor de felicitaties dames . Ik wil nog even de test van morgen afwachten voor ik het ga vieren, want ik vond zelf deze test wel erg vaag en ik had in een ander topic al gehoord dat de testen van predictor wel vals positief kunnen geven. Ik ga morgen de digi test van CB doen en dan hoop ik definitief uitsluitsel te hebben. *houd vingers gekruist* Loesie ik zie dat je gisteren een cryo TP hebt gehad. Ik zal voor je duimen dat je op de 22e een super positieve test hebt.
Wat ontzettend spannend! Ik gun het je heel erg! Ik vind de streep behoorlijk duidelijk hoor. Ben heel erg benieuwd naar de test van morgen. Heel veel succes! Liefs tara
Wat ongelofelijk spannend! Ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn, en dat de kleine lekker blijft zitten waar hij zit totdat je het helemaal zat bent Veel succes meid, ik ken je niet maar ik ga enorm voor je duimen en ik kom morgen even kijken wat de uitslag van de test is!
Oeh spannend, morgen de digitale! Ik vind de streep ook heel duidelijk. Maar heb zelf geen ervaring met Predictor (en of ze vals positief geven). Ik testte altijd met KV2voor5. Ik kom morgen ook weer even spieken! Succes met wachten
Dankje meid! Ik hoop dat ik jou achterna ga! Ach, over dat niet betrouwbaar, iedereen heeft overal weer andere ervaringen mee, dus ik zou me door niet zoveel van aan trekken. Bij mij zeiden ze dat de kv-ovulatietesten niet betrouwbaar waren, terwijl ik steeds een duidelijk streepje kreeg, maar niet zo donker als de controlestreep en op de dag voor eisprong echt een knaller. Anderen zeggen weer dat kv 2 voor 5 nu ook een licht streepje geeft altijd en zo hoor je steeds wat! Het is lief hoor, dat ze je voor een teleurstelling willen behoeden, maar dit streepje lijkt me geen vals/positief! Maar ik zal rustig tot morgen wachten!
WAUWWW!! Ik zie ook een streep!!! Ik snap dat je nog onzeker bent, zou ik ook zijn!! Maar zonder HCG geeft íe echt geen streepje. Dus ik feliciteer je voorzichtig. En nu ga ik duimen dat je beebje een plakbeebje is . Loes, ik zie dat je de TP gedaan hebt. Dus ontdooien ging gelukkig allemaal goed??? (ik 'ken' jou van het testjes-forum). Ook voor jou ga ik duimen!!!
Aaaaaaaaah, lief zonnestraaltje, natuurlijk weet ik wie je bent! Er is een rietje van 2 ontdooid en daar is er eentje niet goed uitgekomen, die ander is gistermiddag teruggeplaatst! Lief dat je voor me duimt! Hoe gaat het met jou?!
Ja, de eerste ICSI, ik heb al een mislukte IVF achter de rug. Zondag laatste pil, ongi afwachten, en dan op naar 2 weken spuiten..... Maar ik zie een streep!!!!!!! Ik denk dat we je mogen feliciteren..... Morgen digitale, spannend! Loesie, mijn duimen draaien ook voor jou. Misschien 'ken' je me niet, maar ik ben een van de leestribune van Klingel, Spannend zeg, hoop dat S er snel een broertje/zusje bij mag krijgen.
Ik ben er echt super vroeg bij vandaag, maar de CB digitaal met indicator gaf aan dat ik niet zwanger ben. Ik kan het eigenlijk nog niet goed bevatten. Ik heb uit onmacht dat ding uit elkaar gesloopt en nou zie ik daar twee stips inzitten die eruitzien als de strips uit een 'gewone' test en tot mijn verbazing staat op de ene strip een dikke donker blauwe streep en een wat lichtere blauwe streep er naast en op de andere alleen een lichtere blauwe streep en geen 'controle' streep. Ik weet dat je niet naar die stripjes mag kijken, maar weet iemand hoe die dingen werken? En is er misschien een dame die wel een positieve uitslag had met deze test die me kan vertellen hoe de strips in haar test eruit zien? Ik ben vooral erg nieuwsgierig en aangezien mijn brein er nog niet bij kan dat ik niet zwanger ben, probeer ik die nieuwsgierigheid dan maar te bevredigen. Beetje slechte foto met mobiel gemaakt, maar toch even erbij gedaan: Bekijk bijlage 181904
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/217334-clearblue-digitale-test-opengemaakt.html Probeer de kruidvat testen eens! Die zijn erg gevoelig.. Ik help het je hopen meid.
Bedankt voor je reactie Ik heb het andere topic ook gelezen en het daarin doorgelinkte artikel van 'pee on a stick'. Ik was er al vanuit gegaan dat de test gewoon goed was en ik niet zwanger ben, maar dit is wel de bevestiging die ik nodig had. Nu is het tijd om het resultaat te verwerken en samen met mijn man te kijken wat de toekomst gaat brengen nu er geen kindje voor ons zal komen. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die me hier een hart onder de riem heeft gestoken, ik heb het zeer gewaardeerd deze zware wachtperiode. Ik ben nog niet weg van dit topic of van het forum hoor, maar ik wilde in ieder geval mijn dank vast uitspreken.
jeetje, dat had ik niet verwacht. Waar kwam dat eerste streepje dan vandaan?.... Zou er niet nog een mogelijkheid zijn dat je nog niet genoeg HCG aangemaakt hebt voor die digitale test?
Ja idd, dat was ook mijn eerste reactie! Misschien kan t een mk zijn TS? Vind t wel erg zeg..... Zo jammer.... Anders gewoon door blijven testen, en kijken of ze donkerder worden.
En een prille zwangere schommelt toch met HCG??? Ik blijf duimen en hopen!!! Heb ook vaak gelezen hier dat CB negatief test en KV positief. Bij CB mag je alleen uitgaan van de resutaten, niet van het aflezen van streepjes. *duim*duim*duim*!!!!!
Ow meid, ik snap je onzekerheid. Ik hoop zo dat de testen straks nog positiever gaan worden. In ieder geval een dikke knuffel!