Laatste kans...Durf bijna niet te hopen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door frownupsidedown, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hahaha. Nou de aandacht is inderdaad fijn ;), maar daar was het me niet om te doen hoor.
    Ik heb gisteravond alle brieven van Zwolle erbij gepakt en nu blijkt dat alleen in de brief van de vorige keer een foutje stond. Ze hebben er dus inderdaad nog een over.
    Mijn man was in eerste instantie heel erg boos dat ze zoiets fout kunnen doen, maar toen hij er over nadacht zei 'ie: "Ach wat maakt het ook uit. Belangrijkste is dat er nog één is en dat gaat onze kleine worden, of niet lief?"
    Aaaw, hij weet zo goed hoe hij me aan het huilen krijgt....:)
    Eerst maar eens een maandje bijkomen en kijken of ik er nog een paar kilootjes bij af krijg. :)

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jeetje, wat een verrassing! Er is nog steeds hoop voor jullie! Heel heel heel erg veel succes gewenst voor jullie laatste kans. Ik hoop over een paar maanden een topic te lezen in het "ik ben zwanger" gedeelte.

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wat fijn dat jullie nog een cryo hebben. ik ga duimen voor je!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Super dat je nog een kans hebt! Ik ga keihard voor je duimen dat dit jouw kindje gaat worden! Veel geluk!!!!

Deel Deze Pagina