Jeetje wat n pittige weg heb je al af moeten leggen. Ik ga heel hard voor je duimen dat dit kleintje blijft zitten en over 8 maanden gezond geboren wordt!!!
Vanmiddag na de verjaardag testen. Wel bruin verlies vandaag. Heb dit elke keer als ik zwanger word en gaat over op rood rond test datum, super eng. Met een mislukte poging of menstruatie verlies ik nooit eerder rommel. Altijd zo in 1x. Hoop dat testje ietsje duidelijker is vanmiddag. Test middag/avond altijd beter
ik hoop het ook voor je. hier betekende dat niets, ook precies op NOD bruin/roze verlies, duurde een week, maar was niets gelukkig. ik hoop het zo voor je!
Wow knap dat je het nog durft. Wat is de kans dat jullie een gezond kindje kunnen krijgen met deze dna afwijking? Al zo'n lange weg afgelegd zeg. Super spannend. Maar is t geen fout van 't ziekenhuis dat ze jullie nooit onderzocht hebben op dna of jullie wel samen kindje kunnen krijgen? Ze hebben nu eigenlijk jullie kansen verspeeld. Ik gun het je enorm. Als je onzeker bent gewoon utro ophogen. Ik met zwangerschap van dochter vanaf week 4 bloed verloren. Tot week 16 utro gebruikt. 5x 2 per dag. Toen stopte het bloeden. Ga f rust. Wat was ik blij dat ik ermee kon stoppen. Geloof je in kaarsjes of positieve gedachten? Ik wil dit namelijk graag voor je doen. Je verdient t als geen ander hier op forum. Ik weet wat wachten is (3 jr) maar geen 6..... Knuffel
Er was eigenlijk geen reden voir DNA onderzoek. Alkes behalve de trage zwemmers was super positief. Bij mij helemaal alles perfect, alle bloed onderzoeken. Baarmoeder heel mooi. Maar omdat we alles wouden proberen toch maar DNA onderzoek laten doen.. Ook altijd genoeg eitjes , soepele puncties, goede bevruchtingen (van de 13 eitjes 12 bevrucht dit keer) en altijd wat in de vriezer..dus kan ze niks verwijten. Heb juist een super goede band met de dokters inmiddels, mag altijd alles proberen. Ze vinden mij altijd zo positief.. maar geloof ook echt dat onder wonder nog gebeurd.. ben 30 dat scheelt qua leeftijd wel voor verder traject . Over onze afwijking is weinig bekend volgens de genetica. Ja daar geloof ik heel erg in, wat mijn zo ver brengt is toch wel mijn positieveteit denk ik.. lief van je
Zal wel weer op de zij kant zijn. Weet nou niet of ie donkerder is dan die van gistermiddag. Net van de verjaardag terug pff
Hij is veel dobkerder dan gisteren. Ik zou de foto van gisteren in een foto programma naast die van vandaag zetten. Dan zie je foto's na een uur dan zie je verschil. En dit hoeft ook al niet want verdubbeld weinig. Van 5 naar 10 en van 10 naar 20 in t begin is geen super knaller op de test.... snap je? Die van vandaag moet donkerder zijn dan die van eergisteren. Overmorgen weer testen. Had je trouwens net zoveel uur niet gedronken of niet geplast als gisteren? Met al die lage hcg waardes is dit wel belangrijk. Hoeveel dpo ben je nu?
Hahaha nee eigenwijs veel thee gehad en melk. Dus totaaal niet geconcentreerd. Ik test ook elke dag. Anders word ik helemaal gestresst ,weet ook wel hoe het moet maar kan t niet laten. Ik ben nu 14 na pregnyl en 8 na tp dus 12 dpo. Donderdag bloed test. Vorige keer ook zo, met bloed test 136 hcg op maandag en op vrijdag 1146.. Toen t zelfde gedoe met dat bruine en toen ook best veel rood.
hij is veel donkerder! mooi voor dit termijn. laten we hopen dat hij goed blijft oplopen en je over een maandje of 8 een gezond kindje in je armen mag sluiten!
De onderste is toch van vandaag dan? Ik vind hem echt véél duidelijker dan gister! Hoop echt zo dat het goed blijft gaan