Borstvoedingsthee

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sophy, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ik zie regelmatig "borstvoedingsthee" voorbijkomen. Is dat die van weleda? Werkt het en hoeveel drink je ervan op een dag?

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Ja er zijn verschillende soorten. Inderdaad die van weleda, maar ook kabouterthee en een bvmix van de kruidenier hier. Je hoort er wisselende vehaleb over, maar bij mij werkt het duidelijk. Als ik het niet doe merk ik direct vrrschil. Ik drink iedere dag twee koppen weleda thee en dan meestal nog een kopje kabouterthee of mix

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    De thee van weleda werkt hier goed. Hier zit fenegriek in en dit werkt productie verhogend. Ik heb me laten vertellen door de lactatiekundige dat de kabouterthee voor de borstvoeding niet veel doet. Maar wel lekker is :)

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Dronk ook de thee van weleda, kreeg deze zelfs al in het ziekenhuis op de kraamafdeling, twee keer per dag. Het werkt echt!
    En vooral ook goed blijven drinken. Ging vaak boven plassen,stond een bekertje naast de kraan. Na elke toiletbezoek bekertje water

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb borstvoedingsthee van Weleda geprobeerd en van 't huismerk van de winkel. Volgens mij dezelfde ingrediënten. Werkt in elk geval bij mij heel goed.
    Drink drie kopjes op een dag (ochtend, middag en avond) en omdat mijn productie kennelijk makkelijk terugloopt, drink ik nu gewoon standaard een "onderhoudsdosering" van een kop per dag.

Deel Deze Pagina