Hallo, Wij hebben nu al enige tijd een top 4 en ik was nieuwsgierig wat jullie van deze namen vinden? En of nog suggesties hebben qua namen die hier ook bij passen. - Jip - Maud - Keet - Vere Vere is onze nr 1 tot nu toe!
Vere vind ik best leuk. De rest is niet mijn smaak. Ideetjes: -Suus -Edi -Mexx -Wiep -Dee -Juul/Sjuul -Sil/Silje -Pien -Guusje -Ella -Dide/Diede -Kato/Cato Is dit een beetje jullie smaak?
Keet vind ik qua uitspraak erg leuk, maar zou hem als Kate schrijven vanwege de betekenis van het woord Keet. Vere vind ik 'mwaa'. Veerle/Vero vind ik dan net wat leuker. Jip en Maud vind ik wel leuk. Zeker Maud! Misschien nog: Kes Babet Niene Ela Ella Faya Fien Jet Jade Joli Jule Juul Line Lot Nouk Saar Sita Suze Tara Tess
Jip: Leuk! Maud vind ik persoonlijk een beetje saai.. Keet is niet mijn smaak, zou het ook zeker schrijven als Kate. Vere: leuk! Origineel, vind deze het leukste van het rijtje.
wat vind je van Puck of Pleun? Maud vind ik wel redelijk, of Vera/Veerle, Kate. Keet schrijfwijze en Jip vind ik echt vreselijk sorry
Kate, keet is een gebouwtje. Maud vind ik saai en bij Jip vraag ik me af waar Janneke is. Vere is ook niet per se mijn smaak, maar wel de leukste van het rijtje.
1) Maud 2) Vere 3) Jip 4) Keet suggesties Kaat - Kaate : vind ik zelf leuker dan Keet Mint - Minthe Liv Eef Aaf Loïs Lou Cleo Juno Rho Lin Dijn Puck Jinte Ninte Ize Fieve Senne Lauthe
- Jip - niet mijn smaak - Maud - prima naam - Keet- ik zou dan voor Kate gaan - Vere - Vera of Veerle vind ik beter Cato Noor Norah Vera Eva Veerle Mila Suze
Dank voor de reacties voor zover.. Zitten leuke suggesties tussen! Maud vinden wij ook zeker een leuke naam, maar is een top 15 naam. We wonen in een redelijk nieuwe wijk met jonge ouders. Ben zo bang dat er dalijk 3 Mauds in een klas zitten.
Jip en Keet vind ik echt vreselijk, Kate al gelijk veel beter. Vere zou ik schrijven als Veere maar Veerle vind ik mooier. Maud is momenteel idd een populaire naam maar ik hoor hem in het echte leven bijna nooit dus het ligt eraan waar je woont denk ik. Caat Jette Fiene Evie Ise Kiki Lot Fee Suus Bo
Persoonlijk vind ik Maud de leukste naam. Bij Vere moet ik meer aan een werkwoord dan aan een naam denken. Veerle vind ik dan leuker.