Zijn we eruit of moeten we toch nog verder nadenken?

Discussie in 'Babynamen' gestart door ikkie97, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.992
    4.008
    113
    Min of meer zijn we eruit, dat wil zeggen, mochten er de komende weken geen mooiere namen meer voorbijkomen voor ons zoontje dan wordt het deze; Lars (zus heet Ilse).

Maar dan komt de twijfelfase die ik ook bij dochter heb gehad, is dit hem nou echt?? Zou er prima mee kunnen leven, maar wat nou als er tóch nog een betere naam bestaat? Exact hetzelfde gehad dus bij dochter maar dat is helemaal goedgekomen:)

Dus aan jullie de vraag; wie heeft er nóg een betere/mooiere naam, mag totaal iets anders zijn, iets waar we nog nooit aan gedacht hebben of juist wel iets in dezelfde genre.
    Wat het absoluut níet gaat worden is Mats, Finn, Engelse of andere buitenlandse namen of een moderne gekunstelde naam.
    Jesse staat op nummer twee dus die hangt nog in het achterhoofd, Mart en Wessel hebben ook op het lijstje gestaan.

Wie biedt?

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Sven of Stan? Jurre? Jort?

Maar eigenlijk vind ik Lars erg leuk!

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ilse en Lars, leuker combi! Leuk dat ze beide de letter L in de naam hebben. Ik zou niet meer verder zoeken.

4. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Ik denk dat niemand een betere naam heeft, want iedereen heeft een andere smaak. Zo kan de een Marciano een betere naam vinden en de ander Peter of Ties. Als Lars voor jullie een goede naam is moet je het gewoon doen. Ik vind Lars een leuke naam, niet de leukste maar wel leuk. Hij stond bij ons in de top 10 van de jongensnamen. Verder hadden we Floris, Rens, Milan, Julian, Stijn, Hidde, Teun en Tygo erop staan. En natuurlijk dan nog de naam die we hebben gekozen, maar die houden we geheim ;)

5. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hartstikke leuk! Ik zou niet verder denken

6. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Lars en Ilse is leuk juist! Voor evt andere namen vind ik Max er ook wel mooi bij passen. Beetje dezelfde klank.

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja! Superleuk!
    Het is dat ik al iemand in mijn omgeving heb die zo heet, anders had deze ook echt op mijn lijstje gestaan! :D

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Niet verder denken; leuke naam, leuke combi.

9. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Eens!

Deel Deze Pagina