Die associatie kun je wel niet hebben, maar het IS gewoon die naam in het Engels. Welke spelling je er ook aan wilt hangen. Beetje van 'Ja ik vind Mary een mooie naam maar het is echt geen associatie met Maria van de bijbel hoor'
Oké we waren eruit. Het werd Kayne. En nu.... De vernoeming naar mijn moeder aan het uitvogele. en daar kwam opeens de naam Terry uit. Hoe erg dat mijn man gelijk zegt, dat is hem! En ik vind hem stiekem ook wel leuk....
Inderdaad! Is trouwens toch veel leuker om het 'ja, dat is em'-gevoel te hebben? Had bij de naam Kayne het gevoel dat jullie probeerde aan de naam te knutselen om hem toch leuk genoeg te vinden voor jullie zoontje. Veel beter dat jullie dan nu wel een klik hebben met een naam!
Een mannelijke vorm van I.neke of C.lementia. Hebben C.olin en C.lemens al maar vinden dat er niet zo mooi bij. Verder zou nog Niek of Niko kunnen....
Ik ken aardig wat betekenissen, maar vraag me af hoe jullie op Co.lin gekomen zijn uit deze namen? Jongensnamen met dezelfde betekenis als In.eke (dat is afgeleid van Catharina): Kaya / Kaia / Kaja Kazoe Jongensnamen met dezelfde betekenis als Clem.ent.ia Chanan Ivica Ik kom helaas ook niet erg ver..
Ik vind Clement dan nog een ‘mooiere’ vernoeming dan Clemens en past ook wel leuk bij Terry vind ik. Cornald? Van Cornelia? Misschien wat vergezocht. En vind het misschien een beetje ‘oud’ klinken haha
Colin als roepnaam een optie? Ik vind dat best goed passen bij de naam van jullie meid Colin Clementius
T.erry Ian De vernoeming is zo wel een erg korte naam geworden, maar klinkt heel tof zo (vind ik dan )