Ik hoop dat jullie er snel uitraken. Enkel zal mijn 'hulp' niet zo veel helpen want ik weet zelf niet welke ik zou kiezen. Want zowel Cas als Thijn vind ik heel erg leuk
Heb ze beide op mijn lijstje staan alleen dan als Kas en Tijn.. Moeilijk kiezen dus! 51% Cas en 49% Thijn
Ravi vind ik niets dus ik kijk even niet naar de combi Cas vind ik leuk en Tijn ook (wel zonder h).. Cas net even leuker
Dank voor al jullie verschillende meningen Mijn vriend vindt Cas nogal een ouderlijke naam. Niet iets voor een klein baby'tje. Hij vindt Cas meer bij een opa passen. Ben ik t totaal niet mee eens. Hoe denken jullie hierover?
Nee, helemaal niet! Vind Cas een vrolijke naam die goed kan voor een kind maar ook voor een volwassene. Thijn daarentegen vind ik alleen maar kunnen voor een kind en vind ik voor een volwassene (dat ben je toch het grootste deel van je leven als het goed is) juist helemaal niets.
Ik ga voor Thijn Cas vind ik niet alleen bij een oude opa passen hoor ook bij een kind kan prima. Ik vind Thijn net wat mooier
Beide erg leuke namen! Lastig hoor! Ik zou voor Thijn gaan. Door de ij klank vind ik deze naam iets zachter klinken. succes!
Beide leuke namen! Maar als ik moet kiezen zou ik voor Cas gaan. Veel succes met de keuze en de bevalling