hallo allemaal, ik ben weer zwanger!! pfff ben wel heel gespannen merk ik. 4.5 maand geleden mijn dochtertje verloren (eerste kindje) met 38.5 w zwangerschap nu natuurlijk erg blij maar ook bang. ook eerder mk-en gehad dus alleen nog maar "pech". artsen zeggen dat er geen enkele kans op herhaling is maar je weer natuurlijk nooit wanneer het noodlot (weer) toeslaat. als klap op de vuurpijl ligt mijn schoonzusje van 27 nu doodziek op de IC.. zoveel spanning in de familie... natuurlijk is iedereen superblij met dit nieuws maar ik ben ook wel een brok(je) spanning.. we hopen zo op een brusje voor Noa*, eentje die niet meteen naar de hemel gaat, maar bij ons mag blijven. we hopen en bidden hiervoor. liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat je er toch van kan genieten. Ontzettend triest dat je je meisje moet missen. Hebben ze een oorzaak gevonden waaraan ze overleden is aangezien de artsen zeggen dat het niet weer kan gebeuren. Sterkte voor je schoonzusje.
dankjullie wel meiden. nee er is geen oorzaak gevonden.plotselinge dood/ wiegedood in de buik zeggen ze. ze was perfect.. alleen wat klein. ja ik ga er ook van genieten hoor. ben toch trots en blij dat ik weer zwanger ben. dat is al een zegen eigenlijk.
Joh wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn voor jullie. Ik wens je nu een goede zwangerschap en al het geluk van de wereld toe!
Proficiat en wat verschrikkelijk van jullie kleine meisje Ik snap jullie angst maar hoop dat het dit keer echt goed gaat!!!
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Wat een spannende tijd en wat hebben jullie al veel moeten meemaken. Ik duim voor een prachtige zwangerschap en een mooie toekomst <3
dankjulliewel! ben nu al wat meer ontspannen jij ook gefeliciteerd he, Miffy. jij hebt ook al een behoorlijke weg afgelegd zo te zien aan je banner. hoop voor jou ook dat alles goed mag gaan <3
Bedankt lief van je! Ik ben wel erg onzeker merk ik, maar ik tel de dagen af naar de eerste echo en hoop dat als we goed nieuws krijgen ik dan wat meer gerustgesteld ben. Wanneer heb jij de eerste echo? Hoe gaat het met je schoonzus? Al wat verbetering?
hoy Miffy ja erg spannend he. ik heb geen idee wanneer ik eerste echo heb. ik ga vrijdag mijn gyn bellen en dan zullen we wel een afspraak maken. zij werkt alleen op vrijdag. het is toch nog heel vroeg dus veel kun je nu nog niet zien of doen, toch? ik heb wel toevallig een afspraak staan bij de vroedvrouw in een gezondheids centrum in de buurt. dat is over een week. ik zou daar eigenlijk heengaan om een doorverwijzing te vragen om in een andere ziekenhuis begeleid te worden (ik ben nu high risk natuurlijk, vandaar dat alle afspraken in en zhuis moeten), maar heb nu besloten om in hetzelfde ziekenhuis te blijven. maar ik denk dat ik er toch heenga, naar de vroedvrouw, dit centrum zit ook dichterbij, dan mocht er wat zijn, kan ik ook daar terecht. misschien kan zij een (inwendige?) echo maken? ben ook bang voor een mk... anyway, dag voor dag. wanneer mag jij?? ps bedankt voor het vragen naar mijn schoonzus. ze is geestelijk echt vooruiit gegaan maar het is nog wel zorgelijk. de artse geven niet veel prijs, maar wij zien als fam wel hele kleine stapjes vooruitgaan, of iig gaat ze niet achteruit... hope& pray, ook voor jou!!
Ik zou ook gewoon gaan inderdaad, wie weet kijkt ze wel eventjes Ik heb maandag direct na mijn positieve test het ziekenhuis gebeld en kreeg toen direct de afspraak voor de eerste echo. Ze kunnen inderdaad nu nog niet veel zien, ik ben rond 1 dec 8 weken zoals de dokters het uitrekenen, maar ongeveer echt 6 weken zwanger. Dus ik hoop dat we dan al een kloppend hartje kunnen zien, al zal het nog wel erg vroeg zijn. Die angst is bij mij ook zo aanwezig, jammer ook wel, maar wat doen we er aan he? Gelukkig zijn het vlagen en voelde ik me vanmorgen heel down en nu gaat het wel weer. Fijn dat het met hele kleine stapjes iets vooruit gaat met je schoonzusje. Wat een spannende en moeilijke tijd. Nogmaals veel sterkte!
dankjewel! met 8 weken had ik bij Noa* een kloppend hartje hoor. dus kunnnen ze wel alzien dan. 6 of 7 is wat vroeg volgens mij. gelukkig dat je je al wat beter voelt. dag voor dag! succes!! <3
Een jaar geleden waren we tegelijk zwanger en spraken we elkaar in een topic over angst voor een miskraam en ik dacht dat het bij jou wel goed was gegaan! Wat verschrikkelijk wat er met je dochtertje gebeurd is! Wat moet het spannend zijn om nu weer zwanger te zijn. Ik duim echt dat alles goed blijft gaan en je over 8 maanden een mooi wondertje in je armen hebt. Sterkte nog en voor nu heel veel succes met deze zwangerschap.
Gefeliciteerd! Inderdaad enorm spannend, wat ongelooflijk heftig wat jullie hebben moeten meemaken. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en een wolk van een baby erna !
Dankjulliewel meiden. Ja, idd Nijntje01, wij kennen elkaar. Nou het ging ook allemaal goed tot op het allerlaatst. Zes dgn voor de geplande keizersnee is ze van ons weggevlogen... Een hele schock en we missen haar erg. Ik zie aan je banner dat jij het ook niet makkelijk hebt gehad Heb je wel een steungroepje kunnen vinden? Ik weet er anders wel eentje op fb. Hele fijne groep. Laat me weten of je geïnteresseerd bent. Ik wens jou geluk toe in de toekomst! De aanhouder wint, zeggen ze. Maar het zal wel een hoop energie en kracht kosten. Liefs en nogmaals bedankt voor de felicitaties
Kom woorden tekort als ik weer eens hoor/lees dat een moeder verder moet in een leven zonder een kind die heel erg welkom was. Wens je heel veel sterkte Conejita en een goede zwangerschap toe. Knuf
Pff wat een heftig verhaal ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je er toch van kan genieten! Van Harte gefeliciteerd .