Wie weet nu al dat, dit kindje hun laatste kind zal zijn? Ik weet nu al dat ik voor de laatste keer moeder zal worden, en daarom wil ik echt genieten en een bijzondere tijd van maken, want ik weet dat dit me laatste zwangerschap zal zijn... Liefs Jeanney
Wij hebben in de zwangerschap van Yaeda ook besloten dat het ons laatste kindje zou zijn. Heb echt van alle kleine dingetjes genoten,
Bij ons is dit ook de laatste zwangerschap. Het is ons 4e kindje (we hebben al 3 zonen). Mijn man wilde in eerste instantie ook niet. Ik probeer echt zoveel mogelijk te genieten, maar ik het het idee dat ik alles nu juist wat spannender vind dan de vorige keren misschien wel omdat ik nu weet wat er allemaal mis kan gaan. Groetjes, Natasja
Bij ons is dit ook ons laatste kindje en ik geniet nu ook van alle mogelijke dingen. Voel me ook stukken relaxter dan de vorige zwangerschappen, juist omdat ik er zo van wil genieten.
Na de geboorte van onze zoon wisten we zeker dat we het bij een zouden laten...maar toen hij drie werd begon het toch wel te kriebelen terwijl we toch echt overtuigd waren...uiteindelijk toch nog geprobeert er een wondertje bij te krijgen..maar denk wel dat het bij 2 blijft hoor...definitief...
Hier ook de laatste zwangerschap... Ik heb 3 zonen uit een vorige relatie en mijn huidige vriend en ik wilde heel graag nog een kindje erbij. Niet alleen omdat het dan echt van ons samen is, maar ook omdat we helemaal gek zijn van een groot gezin! Ik droomde vroeger al van 4 kindjes... en die droom komt onverwachts toch uit nu! Uiteraard geniet ik met volle teugen en juist omdat het voor mijn vriend de "eerste" is, lijkt het extra bijzonder!
Ja hier ook. Word me afgeraden om nog een keer zwanger te worden door vk, gyn en fysio....dus maar luisteren he. Maar goed, we hebben straks een meisje en een jongen, dus mogen zeker niet klagen! Maar genieten? nee dat lukt dus niet echt helaas, doe wel hard mijn best hoor!
Zoals het er nu uitziet is dit ook mijn laatste zwangerschap maar dat heb ik al eerder gezegd Ik heb niet zoiets van moet extra genieten sterker nog als ik geen kwaaltjes had zou ik het zelfs soms vergeten .Komt wss doordat het nr 3 is en de 1ste en 2e nog klein zijn dus erg druk is hier.
zoals alles er NU uitziet is dit onze laatste (we hebben een zoon en dit is een meissie) ik probeer idd van alle kleine dingen te genieten, het gaat al zoooooooo snel!
Voor mij en me man voelt het alsof we voor eerst zwanger zijn, juist omdat we weten dat we dit nooit meer zullen meemaken..(me moeder zeg, dat ik nooit nooit moet zeggen, want je weet niet wat de toekomst brengt) Daar heeft ze wel gelijk in, maar ik weet dat ik geen kinderen meer wil. We hebben 2 meiden van 7 en bijna 5, en dit wordt een mannetje... We zijn compleet zo.... Maar ik voel me toch een beetje verdrietig, als ik me bedenk dat dit de laatste keer dat ik een bevalling meemaakt. Ik vond mijn bevallingen de mooiste gebeurtenis in mijn leven.... Liefs Jeanney
Dit is voor ons ook de laatste,.we hebben het zowiezo al erg druk maar omdat ik al een kindje heb uit mijn vorige relatie en mijn vriend dolgraag nog vader wilde worden zijn we voor deze gegaan,en nu is ons gezinnetje compleet
Mijn man en ik zeggen nooit dat dit de laatste zwangerschap is (willen wel beiden 2 kinderen), omdat het dan ineens zo over is... Dus we houden de optie altijd open zo van je weet maar nooit. Maar genieten van deze zwangerschap doe ik zeker, want wie weet is het wel de laatste. Liefs, misspuma
ook hier zal het ons laatste kindje worden. dat is een ding dat zeker is want deze zwangerschap is totaal onverwacht gekomen en dit kindje zal dan de zesde en laatste in ons gezin zijn. ik ben namelijk niet gezond meer en we moeten eerst nog maar eens zien of alles hier goed zal gaan met ons kindje en met mij. ik laat me meteen helpen als dit kindje ter wereld komt dus defenitief. maar we hebben een groot gezin en ben erg blij met wat ik heb mogen krijgen. liefs sjeima
Wij wilden altijd eigenlijk 'maar' 1 kindje. Maar we kregen er twee tegelijk. Het stond dan ook vast dat het er niet meer dan 2 zouden worden, tot er een wondertje opdook in mijn buik ! Nu dus straks ipv 1 kindje, 3 kindjes. Helemaal super! Maar onze Purk is toch wel de laatste hoor! En ik probeer idd wel extra van dat wonder in mn buik te genieten, al is dat soms gewoon heel lastig ivm alle probleemjes eromheen !
Mijn man zegt ook dit wordt echt de laatste kindje wordt onze tweede. ik denk aan de ene kant zo en aan de andere kant mocht t gaan kribelen wil ik er wel over na gaan denken voor een 3e
Bij ons dezelfde gevoelens, man wil alleen deze zwangerschap nog en is er dan wel klaar mee maar ik denk dat een derde toch gaat kriebelen.
Wij of beter gezegd ik wilde er altijd eente ,dit wors ons tweede kindje maar is zeker weten de laatste
Voor mij is 1 echt genoeg. Mijn vriend zou best nog 1 willen, dat weet ik wel zeker, maar dat is aan mij niet besteed.