Vanzelfsprekend dat ik aan zoiets mee doe... Het is verschrikkelijk wat dit meisje moet doorstaan en wat ze al heeft doorstaan.. Als ik iets voor haar kan doen door simpelweg mijn medeleven te tonen door een simpel krabbeltje of even goedendag zeggen wat haar misschien opvrolijkt... al die berichtjes... dan doe ik dat heel graag!
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg ! Erg zielig Moet er niet aan denken als het mijn kindje zou overkomen... -X-
ook ik heb een krabbel achter gelaten,gatsiedakkie wat een ellende zeg,maar een heel moedig meisje (y) . groetjes
ik heb zo te doen met haar en haar familie die ze achter zal laten, ik heb verder niet eens woorden voor dit dappere sterke meisje
Dit berichtje had ik in mijn hyves inbox staan. is van de mama van Elisa Lieve mensen Namens Elisa sturen we jullie hierbij de uitnodiging voor een Benefietconcert ten bate van KIKA, hetgeen Elisa haar wens is. Jullie vinden er alles over terug op http://angelelisa.hyves.nl bij berichten De initiatiefneemster van het eerste uur inzake de steunbetuigingen op Hyves hebben wij formeel gevraagd om dit vorm te geven, dit is dus de enige officiele Benefiet die voor Elisa zal plaatsvinden. Mylaya gaat dit samen vorm geven met Stichting Geve um het Leve. Wij hopen op een goede opkomst, wat zou dat mooi zijn voor Elisa Bij deze wil ik ook heel graag een dankwoord uitspreken voor al die moeite die het Elisa comite belangeloos doet.. Dank aan Fairy, Luuk, Mylaya, Stichting Geve um het Leve. Uit de grond van ons hartje