Wie weet er nog leuke jongensnamen die past bij Daphne. Ikzelf vond Dylan erg leuk. Maar mijn vriend niet. Hou niet van hele korte namen maar ook niet van hele lange. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes Linda
Ik vind Dylan niet leuk bij Daphne passen, beide met een D vind ik niet mooi en ik vind Dylan ook een totaal andere naam dan Daphne. Andere ideetjes: Alexander Allard Arthur Bart Bas Bram Casper Christijn / Cristijn Emiel Emilian Erik / Eric Fabian Florian Floris Hugo Jasper Jeroen Jesse Jonathan Joost Jordy Joren Jorian Joris Jorrit Julian Jurgen Jurrian Jurriën Kevin Laurens Laurits / Lauritz Leander Lucas Mark / Marc Marnix Matthijs Maurice Maurits Max Maxim Melvin Menno Michaël Michel Olivier Patrick Ralph / Ralf Rick Robin Roelof / Roel Rowen Rowen Ruben Sander Sebastiaan Sjors Stef Thijs Tijmen / Thijmen Tim Tobias Twan Vincent Wouter Xander
Misschien: Oscar Dion Owen Novan Devin Levi Micah / Mika Kieran / Kiran Ruben Julian Destan Colin Ravi Arthur Jonathan Nathan Aiden Caiden / Kayden Cody / Brody / Brodie Amos Jonas / Jona(h) Boas / Boaz Evan(der) Ethan ..