Nu al vet op buik/ heupen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jes1, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 6 zwanger en ik heb al behoorlijk wat vet op mijn buik en heupen! 's ochtends gaat het nog wel, maar 's middags echt niet! Het geeft natuurlijk niks, maar wel lastig om de zwangerschap zo voor me te houden!
    Wie heeft hier nog meer "last" van?
     
  2. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik had het ook snel en ook al snel een buik :oops: en kon het ook niet voor me houden mensen gingen het vragen!
     
  3. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Huh, je hebt 's middags meer vet dan 's ochtends? Waarschijnlijk bedoel je dat je buik 's middags opgeblazen is en daardoor wat dikker lijkt. Daar hebben de meesten wel last van. Dat ligt puur aan het verplaatsen van je darmen en er is niets aan te doen...
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik was ook al gauw dikker.
    Door de IVF had ik overstimulatie en was ik dus al opgezet voor de testdatum. Het is nooit meer weggegaan. Met 10 wk paste mijn eigen broeken echt niet meer.
    Het is voor iedereen heel verschillend....
    Elmo
     
  5. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had dat ook al vanaf 5/6 weken. Heupen/buik kregen snel extra vet en ik paste mijn eigen broeken vanaf week9/10 niet meer! ;)
     
  6. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    hi, nou hier nog een hoor,
    Ik kan al weken me broek niet meer aan...
    Was van de week bij een vriendin in het ziekenhuis, zij lag op verloskunde om ingeleid te worden.
    En de ene na de andere zuster kwam binnen en zei; zo jij bent ook al aardig zwanger he? Dus ik een beetje geirri, nou pas 10 weken hoor, ik kan het niet meer verbergen voor de buitenwereld.
    En Toen bedacht ik me eigenlijk, waarom verbergen, als je het heb mag je het laten zien....
    Dus dat doe ik ook gewoon, en geloof mij je voelt je gelijk een stuk prettiger, je kunt met recht jezelf zijn en je loopt niet de hele dag je buik in te houden en bang te zijn dat anderen het zien..

    Dus mijn advies Show It If You Got It....

    Groetjes
     
  7. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ook ik had met 7 weken positiekleding aan.
    Mijn eigen broeken konden niet meer dicht. Nu ben ik 23 wk en iedereen vraagt of ik al lekker van mijn verlof geniet.... Hmm duurt nog 10wk...
    Iedere buik is anders en als jouw buik hard groeit geniet er maar van! Mag je echt trots op zijn! Of wil je het nog geheim houden?

    Groetjes, Mayke
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hier nog een hoor en met 12 wk was ik 5 kg zwaarder en dit zat vooral op me boven benen, billen, heupen en buik. leek wel of me lichaam bang was dat er oorlog uit zou breken en sloeg extra voedsel/vet op. ook zag je bij mijn al heel snel een buikje dit is dan wel niet de baby maar ik was er wel trots op. nu ben ik 13 kg aangekomen met 36 wk dus het is bij mijn wel goed gekomen maar in het begin dahct ik echt dat het niet meer goed zou komen. op me heupen en benen zit nu ook veel strae :( helaas hier is niks aan te doen, smeer 3 x per dag maar geen effect
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jep hier nog een!
    vriendin van me vroeg er laatst naar, meende het gezien te hebbe!
    kan nog maar 2 van me eigen broeken aan, erg vervelend aangezien ik nu nog niet in positie kleding wil lopen, dan valt het helemaal op.
    bij mij valt het ook sochtends wel mee, maar savonds is het echt erg!
     
  10. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben 's avonds ook dikker dan 's ochtends. Kan me eigen broeken nog wel gewoon aan doe dan alleen als ik ga zitten me bovenste knoop open. Dan gaat het allemaal wel. En ik ben nu al 4 kilo aangekomen. Wel al de eerste positiebroek binnen! Maar ja mag ook wel met 16 weken.
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    week 6 kon ik mijn eigen kleding al niet meer aan en had al een echte buik. kan best dus
     
  12. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik had met week 6 al positiebroeken aan! Bij Prenatal zeiden ze dat ik naar voren draag.
    Met week 8 hebben we het de ouders al verteld.....en even later de rest ook!
     

Deel Deze Pagina