Laatste loodjes... bah?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mobielfreak, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou vriendlief heeft geprobeerd om mij ook aan het world of warcraften te krijgen, maar het is hem niet gelukt.. Ik snap geen fluit van dat spel, hihihi :)

    Ik ben wel benieuwd, in hoeverre de honden nog op het bed kunnen komen, nu het bed op klossen staat, hihi is best hoog voor een kort benige jack russell denk ik :)
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    het zijn soort van jachthondjes toch?
    die kunnen vast goed springen

    (en anders nemen ze maar een aanloopje.... )

    denk dat de eerste keer wel een missprong word tho
    als ze te enthousiast aan komen rennen zien ze misschien net te laat dat het hoger is :)
     
  3. mama77

    mama77 Lid

    9 jan 2007
    30
    0
    0
    wij zijn ook met de laaste loodjes bezig nu
    nog een paar weken maar bij mij gaat het echt niet meer
    de kleine zit al wel ontzettend laag in de bekken
    heb heel veel last van BI en als ik 2 uurtjes a 3 uurtjes slaap is dat al erg veel voor me
    lopen -staan liggen en zitten doen ontzettend veel pijn
    ook al een aantal weken last van voorweeen die bijna net zo n pijn doen als echte weeen en niks anders dan ziekenhuis in ziekenhuis uit en steeds maar geen effect op de onsluiting
    en dan willen ze je slaap pillen geven waar je nog beroerder van wordt maar dan heb ik niet gedaan
    deze laatste weken heb ik echt zo iets van laat alles maar goed door zetten en laat het maar beginnen
    maar ik denk dat veel aanstaande moeders die nu de laatste loodjes hebben dat ook denken
    en tegen de pijn kunnen ze niks doen en moet je het maar uitzitten tot de bevalling zich aan kondigt
    ik wens alle moeders die in de laatste weken zitten heel veel sterkte en hopen dat jullie de kleine snel in de armen kunnen nemen en verder heel veel geluk

    groetjes antje
     
  4. mama77

    mama77 Lid

    9 jan 2007
    30
    0
    0
    wij zijn ook met de laaste loodjes bezig nu
    nog een paar weken maar bij mij gaat het echt niet meer
    de kleine zit al wel ontzettend laag in de bekken
    heb heel veel last van BI en als ik 2 uurtjes a 3 uurtjes slaap is dat al erg veel voor me
    lopen -staan liggen en zitten doen ontzettend veel pijn
    ook al een aantal weken last van voorweeen die bijna net zo n pijn doen als echte weeen en niks anders dan ziekenhuis in ziekenhuis uit en steeds maar geen effect op de onsluiting
    en dan willen ze je slaap pillen geven waar je nog beroerder van wordt maar dan heb ik niet gedaan
    deze laatste weken heb ik echt zo iets van laat alles maar goed door zetten en laat het maar beginnen
    maar ik denk dat veel aanstaande moeders die nu de laatste loodjes hebben dat ook denken
    en tegen de pijn kunnen ze niks doen en moet je het maar uitzitten tot de bevalling zich aan kondigt
    ik wens alle moeders die in de laatste weken zitten heel veel sterkte en hopen dat jullie de kleine snel in de armen kunnen nemen en verder heel veel geluk

    groetjes antje
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm hier gelukkig weinig last van mijn buik

    af en toe ee nsamentrekking.. maar dat is ngo kinderspel vrees ik

    enkel de slapeloosheid word ik zachtjes aan wat moe van...
    vandaag vk eens gevraagd en die had ook niks nuttigs

    net wel weer 2 poezen op schoot
    erg knusjes
    job zei al: "oh dan begint het vast snel"
    maar eerlijk gezegd is het nog erg stil hier binnen.
     
  6. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Slapeloosheid is ook hier een bekend fenomeen.. 3 á 4 keer per nacht eruit om te plassen, nou ja plassen, het zijn eerder steeds een paar druppels lijkt het wel..

    Ik dacht dat de honden niet op het verhoogde bed konden komen.. De jack Russell is nu 2 keer misgesprongen, maar verder komt ze er prima op, ook de rottweiler lag vanmorgen weer gezellig naast me :confused: blijkbaar laten ze zich niet tegen houden door een paar klossen :)
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehehe tja.. hier bleken er vannacht 2 poezen tegen de slaapkamerdeur geslapen te hebben.
    en het scheelde maar een haartje of ze waren binnen toen ob vanochtend op stond

    en nu zit ze al heel de tijd te kroelen in mn nek onder mn haar :)

    erg schattig...

    volgens job kan het nooit lang meer duren nu de poezen zo opdringerig zijn :)
    maarja.. voel niets hier
    en in principe mag het nog wel even blijven zitten ook :)
    denk dat het nog wel even duurt :)

    wel beetje "spierpijn" in mn bekken nu
    maar dat komt denk ik van het zwemmen vanochtend :)
     
  8. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Gisteren mijn stiefzoontje samen met me vriend naar zijn ouders gebracht, we wilden gaan fietsen, maar vriendlief en zijn zoon op mijn fiets is iets teveel gevraagd van mijn fiets, resultaat: achterbandje zo plat als een dubbeltje als ze er samen op zitten :confused: dus toen maar met de metro..
    Vanaf de metro is het nog wel een aardig stukje lopen naar mijn schoonouders, is maar 10 minuten normaal gesproken, maar in mijn tempo mét waggelloop duurt het gewoon wat langer :(
    Ga ik naar de wc bij me schoonmoeder, en ja hoor dikke vette klodder slijm in me ondergoed, gewoon zóóóó smerig :confused: :confused: normaal gesproken vind ik 't alleen in de toiletpot dus was wel ff shocking.. Daarna zijn we naar een vriendin van ons gelopen die daar om de hoek woont en vanuit hun huis, langzaam naar huis gelopen, 3 kwartier wandelen in mijn tempo.. ondertussen natuurlijk giga steken in me onderbuik..
    Vannacht amper geslapen, vriendlief vond dat hij het hele bed steeds nodig had geloof ik, met als resultaat dat ik steeds weer wakker was :(
    Heb dus een erg onrustige nacht gehad, bah..Ik ben al zo moe steeds..
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    niet stiekum je slijmprop verloren onderweg?

    maar wel balen zeg...

    hier ook vanaf kwart voor 5 wakker (op zich een record voor mij.. ) en toen bleek dat job dus al net ff langer wakker was en onwijs lag te draaien
    denk dat ik daar wakker van ben geworden
    maarja.. eenmaal wakker.. was het over met de pret

    gelukkig van 8 tot 10 nog even 2 uurtjes geslapen...

    straks maar even naar het oude huis fietsen... (km of 8 denk ik.. )
    kijken of ik dat nog red :)
    pak voor de zekerheid wel een liga continu en een flesje water in *grin*
    en tis dwars door het centrum.. dus mocht ik onverhoopt ineens honger/dorst krijgen... dan komt dat wel goed :)
     
  10. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou idd de slijmprop was ik dus al wel aan het verliezen, maar dan steeds met het plassen mee.. Ik was er dus nog niet bekend mee, dat ik dat snot achtige slijm in me ondergoed aan zou treffen.. Heb het er ook maar gauw uitgeveegd met een wc papiertje, maar bah, wat voelt dat vies..
    Het lijkt ook wel een beetje op die lijm die ze wel in tijdschriften gebruiken om een kaartje vast te plakken aan een bladzijde.. :confused:
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    zeg ik zit te eten hoor *plaag*

    maar inderdaad... het lijkt me erg ranzig gevoel

    hier nog niets wat duidt op enige bevalling tho.. dus ik wacht wel af wanneer het komt


    poezen zijn hier wel superklef.. die voelen het denk ik wel aankomen
     
  12. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hihi ja heb niet gezegd dat het lekker is :p hihi :)

    Ja de beesten en klef, lijkt wel met de dag erger te worden.. Kan me eigen voeten niet eens kwijt onder me bureau, want mijn rottweiler vind dat nu wel een mooi plekje om mij in de gaten te houden :confused:
     
  13. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahah en achter de rottweiler ligt de jack russell zie ik net hahahaha :) :)
     
  14. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehehehe overdag hier zie ik enkel 1 poes...
    die moet continu op schoot, in mn nek, op mn rug.. voor de laptop.. mee naar de wc, in de wc OP schoot natuurlijk etc :)
    loop ik naar de keuken.. dan hopt mevrouw mee naar de keuken en gaat op het barretje zitten kijken wat ik doe.

    peos 2 ligt boven in de wasmand al eh.. denk zo'n 3 dagen ofzo
    maar savonds na het eten hopt ze daaruit.. kruipt op de bank tussen mn benen of tegen mn buik

    en dan is poes 1 foetsie... en ligt boven

    lijkt wel alsof ze het bij toerbeurt doen :)
     
  15. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahaha ja beesten zijn rare wezens soms hoor :) :)

    Ben je nog aan het eten?

    Hier net weer van dat vieze slijm echt mega veel gewoon :confused: :confused: zou het dan nu echt op gaan schieten?
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja volgens mijn zw-gymjuf zegt slijm ook niet alles
    dus ik heb geen idee... :)

    overigens.. ontdek zojist dat poeslief niet in de wasmand ligt
    maar waar ze dan wel uithangt.... ?

    echt geen flauw idee van
     
  17. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Laatste loodjes... bah? Eh.. nee.. :whistle: ;)

    Maarreh.. ik heb wel een record van 12 keer per nacht naar het toilet.. haha.. DAT is pas vermoeiend!
     
  18. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb sinds eeuwen eens fatsonlijk geslapen...nahja fatsoenlijk...Moest er weel tig keer om te plassen, en manlief was ana het snurken, maar geen last gehad van harde buiken en voorweeen..
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehe ik ben tegenwoordig ook al ruimschoots tevreden asl ik enkel wakker ben om te plassen hoor

    meeste nachten heb ik wel wat uurtjes plafondstaren erbij zitten helaas

    verder ben ik nog best blij met mezelf toch :)

    vandaag nog 16+ km gefietst... en ja ben wel moe
    maar het was toch ook wel lekker :)

    (en die 16+.. de route die ik in gedachten had was 8km enkele reis.. maar zowel heen asl terug.. heb ik toch redelijik anders gefietst.. dus waarschijnlijk was het ietsje verder)
     
  20. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    ja, ik ben het wel helemaal beu! Maar dat ben ik het al een paar weken. Niets voor mij dat zwanger zijn, terwijl ik echt een prima zwangerschap heb.
    Maar voel me zo'n waggelende olifant. Buik zit in de weg met alles wat ik wil doen, zelfs slapen gaat moeilijk. Omdraaien is helemaal een crime en als je dan eenmaal lekker ligt moet je weer plassen. Om over het maagzuur maar te zwijgen. Kan alleen nog maar mijn birkenstocks aan, geen ringen meer aan mijn vingers en een opgeblazen toet. Elke avond begint het voortaan te rommelen maar het zet helaas niet door.... EN dan de opmerkingen van de mensen. ZOOOO zijn er zeker twee? Jeetje, loop jij al niet over tijd? etc etc etc. PFFFFFF..... Ik ben het zat!
     

Deel Deze Pagina