Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Goed dat je over telefoonnummers begint! Vriend heeft die van de verloskundige nog helemaal niet. Of van familieleden. Dat word met 2 telefoons berichtjes sturen en bellen als de kleine er is :)

2. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik ben erg optimistisch denk ik, afgelopen avond flinke voorweeen gehad, dat ik dacht t zou eens een beginnetje kunnen zijn, na uurtje stopte t weer. Aargh, dit worden lange dagen (en nachten)als dit zo een paar weken door moet gaan. Ik ben nog erger nog dan bij andere 2 kids, ongeduldig naar de komst van ons mannetje. En ik weet is niet handig want t kan nog wel effe duren.
    Maar ik raak t door die kwaaltjes wel beetje beu. Hoofdpijn heb ik nu al 3 dagen en misselijk, ik heb geen eetlust, maar ik moet wel aan mijn suikerwaardes denken. zoute dingen durf ik ook niet zo goed te eten ivm hogere bloeddruk afgelopen week. Vandaag weer controle bij vk. Ben benieuwd.
    Wat betreft mijn man, die mag gewoon blijven slapen hoor als ik weeën heb, ik maak en pas wakker als ik hem nodig heb voor telefoontjes te plegen of andere dingen die ik op dat moment niet zou kunnen. Gek genoeg slaapt ie dan nog gewoon, Haha, ik zou als man zijnde ook op zijn van de zenuwen!
    Mijn schoonouders staan stand-by voor de opvang van de andere 2 kids. En zorg voor de huisdiertjes mochten we wat langer weg blijven.
    Ik hoop dat jullie wel een goede nacht achter de rug hebben. :)

3. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Ik ken je gevoel tazzy loop al een week rond met Ja nu is het zover gevoel maar nooit willen doorzetten

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Merk hier ook dat het er aan zit te komen. Maar veel meer dan een beetje kramp s nachts is t niet :(. Nog even geduld houden!

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    D-day vandaag! Vraag me af of de baby ooit nog komt :D

6. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannenddd Groovy!
    Hier niks bijzonders. Weinig spannende dingen in mijn lijf. Af en toe een pijnlijke steek rondom mn blaas. Daar zitcie dan vast aan ofzo of hij daalt nog wat .

7. Eddie

Eddie Lid

15 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Groovy! Frustrerend of niet? Dat je al maanden deze dag dik in je agenda hebt, maar dat er dan nog niets gebeurt? Dat kan ik me voorstellen met overtijd lopen.
    Ik merkte de afgelopen week dat ik heel erg aan het aftellen was, maar heb mezelf daar wel wat in kunnen afremmen. Het kan gewoon nog een kleine 5 weken duren en dan maak ik mezelf alleen maar gek! Helpt ook wel dat ik ineens weer beter slaap dus wat meer energie heb op de dag. Dan zit ik niet alleen maar op de bank te wachten.
    Al zou ik er meer dan tevreden mee zijn als hij zich nu zou aandienen hoor! Maar even nog verder afbakken mag ook nog.
    Rustig aan vandaag weer meiden en een fijne dag!

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Groovy, laten we dan hopen dat het op de uitgerekende datum komt!!

Hier vanaf vanaf een druk onderin die aanvoelt alsof ik mega ongesteld ben/moet worden. Echt een beetje stekend. Ook ontzettend veel harde buiken. Iemand hier bekend mee? Het voelt absoluut niet als weeën zoals ik ze van de vorige bevalling ken.

Ik heb vandaag iig een chilldagje ingepland. Zoontje is lekker naar de gastouder, man aan het werk, ik heb bijna al het werk thuis gedaan. Nog een wasje en afwasmachine uitpakken, verder niet. Dus hopen dat een rustdag eea op gang brengt.
    Oh, ik moet niet vergeten dat ik vanmiddag naar de vk moet voor controle...pas om 15.50 uur (klotetijd).

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lentekriebel
    Het is denk ik het voorwerk. Je lichaam maakt zich klaar. Je zult nu meer dingen gaan voelen en volgens mij is dat sneller en meer dan bij een 1ste. Ik heb namelijk ook af en toe echt flinke steken onderin. Dat ik echt even stil moet staan. Dit had ik bij mij dochter echt niet. Daarbegon gewoon ineens de bevalling uit het niets 's avonds op de bank tijdens een film met bak chips.

10. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook echt uitgqan van minimaal 40 weken hoor meiden. Je wordt gek anders! En merendeep gaat echt erover heen (iedereen in mijn omgeving iig wel!)

11. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Babynijn, die steken bedoel ik inderdaad. En dit ken ik ook niet van de vorige keer.
    Voorwerk is prima, als het maar wat doet (ontsluiting of zo) :D

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha zou fijn zijn! Dan is het iig ergens goed voor. Maar ons ventje lag nog niet vast in mijn bekken vorige keer dus ik denk dat het bij mij nog het volledig indalen is ofzo. Ach het is gissen!

13. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    We zullen het wel zien, er is er nog nooit eentje blijven zitten.

Aankomend weekend wordt het hartstikke mooi weer en normaal zouden we dan naar een zwembad oid gaan. Maar iets houdt me nu tegen. Wat als de vliezen ineens breken daar. Het is geen ramp, maar volgens mij zou ik me heel opgelaten voelen.
    Wat zouden jullie doen?

14. Eddie

Eddie Lid

15 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon gaan! Het schijnt dat maar 10% van de bevallingen begint met het breken van vliezen. En dan ook niet altijd gelijk met een enorme plas. De rest beginnen eerst weeën. Zodra je dat voelt kun je altijd nog huiswaarts keren. Lekker nog even genieten waar je kan :)

15. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaag gewoon gaan, alleen zou ik niet meer gaan zwemmen ivm eventuele ontsluiting al.

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Hmmm. Waar je jezelf prettig bij voelt.
    In principe kun je met ontsluitinf nog zwemmen, zolang de vliezen nog heel zijn.

17. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat eigenlijk niet zeker. Dacht wel dat het afgeraden wordt ivm bacterieën. Nou ja, het zal vast allemaal wel meevallen.

Wat een rotweer. Zo balen want kan geen kant op.... Manlief heeft auto dus. Weer een verveeldagje... Gelukkig speelt mijn meisje nog lief, maar ze houdt dit vast niet de hele dag vol!

18. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik zou gewoon gaan Lentekriebel! Je mag gewoon zwemmen zolang je vliezen niet zijn gebroken.

Het begint nu wel een beetje frustrerend te worden ja, mijn zoon kwam met 39+6 dus onbewust ga je er toch vanuit dat ze baby ook op tijd komt. Maar helaas! Vanmiddag om 15.45 (inderdaad een rottijd haha) controle, ben benieuwd wat ze zeggen :)

19. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb een vraagje.
    Ben nogal afhankelijk van fiets en bus. Te voet is alles zeker 20 minuten.
    Hoe doe ik dat met een beebje?

20. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Als je met de bus moet, zou ik voor een draagdoek gaan (heb er zelf geen ervaring mee, maar wil het wel bij deze baby proberen). Ik reis zelf nooit met de bus, maar is het niet mogelijk om een kinderwagen mee te nemen in de bus?

Deel Deze Pagina