Wat word er veel gekletst hier! harde buiken ja vooral als ik naar de wc geweest ben, maar vanacht werd ik wakker met een harde buik. vriend neemt 2 weken vrij gelijk na de geboorte plassen 100x op een dag 3 druppels -.- Slapen jullie ook zo slecht? Werd om 4 uur al wakker en kon gewoon geen slaap meer vatten. Straks nog maar ffe plat.
Groovy : Succes! Hier vannacht een rare nacht gehad. Het begon gisteravond met harde buiken en al een uur heel regelmatig en pijnlijker dan anders. T voelde nog niet als echte weeen maar hoopte dat t doozette. Gedoucht en al maar het stopte niet.maar t werd ook niet heviger. Dan maar poging tot slapen. Dat is op gegeven moment gelukt en was t over... Nu wat beurs onderin en zeurderig gevoel. Miss dat laatste stukje indalen van baby geweest. Mijn man is week na bevalling aam t werk als kraamverzorgster er is. Daarna heeft ie 2 weken vrij. Nu met de oudste proefzwemmen voor haar a diploma.
Wow Groovy, spannend! Zet 'm op als het nog niet geboren is. Babynijn, wat stoer dat je met zo'n kleintje al op reis durft. Ik weet niet of ik dat zou durven.. Maar als alles inderdaad goed loopt en iedereen voelt zich goed, waarom niet. Wij gaan in december een weekendje naar CP in Winterberg met de schoonfam. Schoonouders zijn dan zoveel jaar getrouwd. In mei willen we een weekje naar Italië in een stacaravan, zelfde camping als waar we normaal met de caravan staan. En in september gewoon de 'grote vakantie' met de caravan naar Italië. Dan is de kleine meid 1 jaar en hopelijk loopt ze dan al. Hier ook een slechte nacht gehad. Maar het was volle maan en het schijnt dat de maan heel dicht bij de aarde stond, dus veel energie af gaf. Ik weet niet of ik erin moet geloven, maar bij volle maan heb ik altijd een slechte nacht (zwanger of niet). Vannacht maar gewoon de airco aan, dan slaap ik vaak een stuk beter.
Hop tye is wel fijn denk ik.. Ik heb zelf een paar doeken,een tula en een storchenwiege die laatste lijkt wel wat op hoptye dus misschien kun je daar ook naar kijken? Ik vind dragen heerlijk en ik denk dat het straks heel fijn en handig is omdat er al eentje rond loopt.. Je hebt toch een soort van je handen vrij en baby is tevreden dicht bij mama.. Je kan er zelfs mee borstvoeding geven als je handig bent Als de baby er is kun je bij een consulent ook wat uitproberen en kijken wat beste bij je past en ze kan voordoen hoe het moet..
Mmmh vandaag toch maar rustig dagje. Wegens omstandigheden woon ik bij men ouders mee in, is men ma richting spoed voor blindedarm.... Men ma is ook de persoon die buiten men partner mee bij de bevalling zou wezen... Dus hoe graag ik wou dat ze snel komt, toch mss beter als ze nog tot einde blijft zitten nu. Even een ommegooi van alles. Btw nog wel dat kleintje laatste dagen veel rustiger is overdag en vaak avond nog veel zeurende pijn, en veel slijm verlies. Niet echt veel vocht meer kwijt. Wachten rustig af, alleen nog niet laten nakijken of het vruchtwater was, echter geen vocht verlies meer dus zal waarschijnlijk niet.
Killelove, wat naar voor jou en vooral voor je moeder dat ze last heeft van haar blindedarm. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt en ze snel herstelt. Het zou wel mooi zijn dat ze alsnog bij de bevalling kan zijn.
Heb ze nog moeten dwingen voor de check up. Enige wat ze zei dit is niet de juiste moment😐dat is het nooit maar toch. Men moeder kan super veel hebben maar ze zo al 2 dagen in pijn zien rond lopen is toch zoiets van hier klopt niet. Ze loopt al 20 jaar rond met rugletsel dat blijvend is dus ze kent het woord pijn goed genoeg. Het is allemaal zo raar
Is er al een baby Groovy? Hier al de hele dag een onrustige buik. Vanmiddag dacht ik dat het begonnen was, maar zakte uiteindelijk toch weer af. Nu voelt mijn buik weer ongemakkelijk. Straks nog maar even douchen voor ik ga slapen. Wie weet helpt dat wat.
Spannend Groovy! rugpijn ook veel last van. Icm bekkeninstabiliteit kan ik dan soms moeilijk bewegen. Komt met vlagen opzetten en dan weer minder. Voelt beetje zoals weeën omschreven worden. Maar is steeds paar keer en dan weer tijdje niets. Kleintje is ook heel druk onderin mn buik bezig. Wel veel rustiger dan ik gewend ben. Mn blaas is er minder blij mee. KilleLove beterschap voor je moeder! Zoiets komt nooit uit. draagdoek/zak. Vind het zeer lastig! Wel/niet gebruiken, wanneer enz. Zoveel keuze.
De maan is nu zo fel ook, dat het lijkt alsof het nog steeds schemert. Hoorde net ook van iemand dat vaak met volle maan veel babys komen. Nja als het deze niet word, dan over 4 weken nog eentje
En toen was onze mooie dochter geboren! Het is een hele heftige bevalling geweest helaas. Het begon super goed, om half 3 snachts gebroken vliezen en weeën om de 5 minuten. Die waren pittig dus ik mocht naar het zkh voor een ruggenprik. Om 7 uur had ik volledige ontsluiting, dus dat was echt snel! Alleen toen kwamen de persweeën niet op gang.. Heb het ruim een uur moeten aankijken en proberen zelf wat druk te geven, maar toen ze bloedonderzoek bij mijn dochter deden zagen ze dat ze het echt niet fijn meer had en moest ze er zsm uit. Ze lag alleen met haar hoofdje te hoog voor een vacuumpomp, dus het werd een spoedkeizersnee. In de ok wilden ze de ruggenprik opschroeven voor de operatie en toen werkte hij niet, dus kreeg ik een algehele narcose. Dit was allemaal behoorlijk heftig en raar, als we wakker wordt en je weet niet meer wat er gebeurd is. Heb er moeite mee dat ik zo ver ben gekomen en uiteindelijk mijn eigen kind niet geboren heb zien worden Om 09:38 uur is ze geboren! Maar goed, ze doet het echt super goed nu! Ze moest even geholpen worden met ademhalen maar daarna ging het goed Een flinke dame, want de snee die ze gemaakt hadden is zelfs nog uitgescheurd omdat ze te groot was. Ze weegt 4125 gram! Ik moet nu tot dinsdag in het zkh blijven en heb een morfinepomp die ik zelf kan bedienen. Gelukkig maar want heb behoorlijke naweeën en pijn aan de wond Het was een heftige bevalling en ik had me het allemaal iets anders voorgesteld aangezien het bij mijn zoontje allemaal heel goed ging.. Maar wat ben ik ontzettend trots op mijn meisje!!
Ah groovy gefeliciteerd! Fijn dat ze er is. En heftig idd. Klinkt een beetje zoals mijn bevalling... alleen hoefde ik gelukkig niet onder narcose. Heftig dat je het niet hebt meegemaakt. Maar alles komt goed. Jouw meisje is gezond ter wereld en dat is het belangrijkste Rust goed uit en geniet van de zorg in het ziekenhuis! Ik heb dat toen als heel fijn ervaren en kwam heel uitgerust thuis Een goed herstel ook! Hier ging dat heel vlot gelukkig.
Groovy van harte!! Kan me voorstellen dat het missen van de geboorte en alle commotie eromheen je een dreun geeft. Hoop dat je een heerlijke kraamtijd hebt en je toch snel op die wolk kunt klimmen!
Gefeliciteerd Groovy! Kan me voorstellen dat wanneer je zelf zo ver bent gekomen dat het tegenvalt om alsnog een ks te hebben en dan ook nog onder narcose. Maar goed, ze is er en je mag nu gaan bijkomen en genieten. Veel geluk!