Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ojee, spannend Chocochippie. Maar fijn dat alles goed is (op een iets verhoogde bloeddruk na).

2. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hallo! Mag ik meekletsen!

Ik ben 37 weken en kijk uit naar onze jongen.. 3 weken lijken ineens super laaaaaaaang!

3. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Wat leuk om te lezen dat sommige dames al echt aan het wachten zijn op de eerste teken of al bijna gaan bevallen. :D
    Voor mij is het nog zeker 4 of 5 weekjes wachten max 7 haha.

Bij mijn eerste woonde ik bij me schoonouder. Ik lag heel de dag op de bank en rond 11 uur werd het wel heftiger. Maar nu ik alleen woon zal ik ook wel iets moeten vinden om de eerste cm door te komen.. zowizo heb ik mijn dochtertje wel.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Bibalo. Ola signora! *SpaanseBui*. Jaaaaa. Dat zijn toch echt de laatste loodjes! Wij hopen net zo hard mee dat t niet lang meer duurt. Officieel mag je gaan bevallen, dus wie weet...

geboortekaartje. Wilde ik eerst zelf doen. Uiteindelijk toch maar niet, de puf niet meer voor. Site gevonden die goeiekoop was en toen gevonden wat ik zocht. Vriend vond t allemaal prima. Maar toen... de adressen. Oh boy. We hebben er 50. Nog meer dan ik verwacht/gewild had.

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Nog meer kletsers :D. Vind ik leuk!

Dokhtaram, fijn een lotgenoot! Of hoe je t noemen wil. Herken het wel hoor. Hoef nu ook niets te doen behalve op de bank liggen en soms even met de vriend ergens op visite. Ven wel nieuwsgierig naar hoe het bij jou ging zo die laatste paar weken bij de schoonouders. Heel anders dan nu, lijkt me.

Olicha. Welkom welkom :D. Pssssst. Die 3 weken kunnen er ook 5 zijn. Maar daar gaan we voorlopig niet aan denken.

6. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Aan de nieuwe dames welkom.

Pfff bloedheet nu in huis... Zo wat slapen telkens het plassen gevoel van stevige wee grrrr de klein ligt dus lekker mee op mijn blaas.

Hopelijk. Vannacht niets. Morgen een te belangrijk iets om af te zeggen.
    Vriend moet inschrijven voor nl lessen en testen doen. Hij is een Deen dus. Wil met. Hem mee als ondersteuning. Als morgen niet zou doorgaan moet hij weer wachten. Dus na morgen zou mogen xD

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ligt eraan of je ontsluiting heb. Anders krijg je eerst een ballon en dan beval je meestal de volgende dag als ik het goed heb.

Nieuwe dames; Welkom :D

8. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Aaargh ik word gek hier. Eerst van dat noodweer wat op mijn zenuwen werkt. Kids die om de haverklap wakker worden hierdoor of door andere ongemakken. En ergste nog ik heb weer pijnlijke voorweeen of iets dergelijks. Al vanaf 11 uur om de 5 min een min lang. Na uurtje dacht ik bijna verlosk te gaan bellen, zwakt t weer af! En dit al paar uur lang dat het op en af gaat. Zo chagrijnig word ik ervan. Morgen ochtend sowieso afspraak bij verlosk. Gelijk maar vragen of er iets mee gedaan kan worden....
    Hier ga ik ook niet in de douche of had als het onweert. Weleens gehoord dat bliksem ook op waterleiding in kan slaan. Dan wil ik niet onder de douche staan...

9. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Sterkte vannacht Tazzy!

10. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lentekriebel,
    Dat klinkt wel positief... Hopelijk heeft het doorgezet!!

Choco,
    Vervelend van je bloeddruk... Hopelijk komt je bevalling snel natuurlijk op gang!

Hier hebben we gister, sinds tijden, weer eens seks gehad. Meer om te kijken of het iets opwekt (maar het was ook fijn hoor). Op wat gerommel erna na niks gebeurd.... Nu weer rustig. Wel erg gespannen borsten. Maar goed de melkproductie zal nu ook wel druk zijn met voorbereiden!

11. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Nou, ik weet het niet zeker maar volgens mij is het aan het doorzetten.
    Vannacht vanaf 2.00 uur weeën gehad. Eerst vrij snel op elkaar, toenzakte het weer een beetje af. Tot 3x toe gedoucht maar het zakt niet helemaal af. Nog vrij onregelmatig, maar weeëntimer zegt dat ik op een gemiddelde van 5 min zit.
    Net vk gebeld en die komt voor de zekerheid maar even langs.

I'll keep you updated!

12. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    hihi de berichtjes komen hier zo snel achter mekaar dat het lastig is te reageren! :)

kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is om tijdens de laatste loodjes een peuter te hebben rondlopen. maar je kan het ook positief bekijken; dan gaan de dagen een stukje sneller haha

ook ik krijg continue appjes van familie en vrienden. ik copy-paste hetzelfde antwoord dan maar in meerdere berichten. ach, ik kan het wel waarderen dat ze zo meeleven, eigenlijk :)

ik zit ook bij elk toiletbezoek te speuren naar een teken. heb meer slijm, meer vocht dan normaal... maar is mn eerste zwangerschap dus of het zo hoort of dat het een teken is? afwachten maar....

13. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    @Lentekriebel; spanneeeeend! zou dit het dan zijn? zo ja, succes!!

14. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je Lentekriebel! Fijn een spontane bevalling en niet bloedheet vandaag. Zet hem op!

15. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dan is het zeker begonnen hoor Lentekriebel! Succes!!!

16. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Mag ik ook mee kletsen?
    Vandaag 39 weken en ik wil zoooo graag kennis maken met ons kleine ukkie! Al aantal weken last van krampjes, 4x last gehad van voorweeen en nu al 2 dagen uit het niets ineens diarree..
    We hebben al een ondernemend dreumesje hier rond lopen die pas met 40.6 kwam, dus ben bang dat het nog wel even op zich laat wachten. Maar pffff stiekem ben ik er wel een beetje klaar mee.

17. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hmpf.... Het is weer deels afgezakt.
    Als ik in beweging blijf dan komen er nog wel weeën, maar als ik ga zitten of liggen dan zakt het weer af :(

Vk heeft inwendig onderzoek gedaan en ik zat nog maar op 1 cm. Ze heeft wel meteen gestript en de baarmoedermond was mooi verkort en soepel te vervormen (dus ze heeft er 2 cm van gemaakt). Ook reageerden de vliezen goed op het strippen.
    Kan alle kanten op. Kan vandaag doorzetten, of vannacht, maar kan ook nog 1 of 2 dagen duren. Maar daar ging ze zelf niet echt vanuit.

18. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ah dat betekent dat iedere wee nu voor ontsluiting zorgt! Nog 8cm te gaan en uiterlijk over twee dagen een roze wolk in de wieg :)
    Taartje bakken nu? ;)

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Welkom joli :D

Lentekriebel; ooh wat spannend! Hopelijk zet het gauw door.
    ik wil oooooooook!!

20. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag afspraak bij de gyn en waarschijnlijk wordt de datum voor de inleiding geprikt. Ook gaan we vertellen dat we tot de dag van de inleiding toch kiezen voor een thuisbevalling als ze spontaan komt. Vind het best spannend om mee te delen dat we tegen het advies van het ziekenhuis ingaan...

Deel Deze Pagina