Kan het me helemaal voorstellen! Gelukkig hier niet zo meebepalend. Hebben onze eigen huiskamer en dat maakt net het verschil. Vriend weet hoe ik er over denk, dus die houdt zn ouders straks ook op afstand. En als ze toch mee gaan, dan zijn mijn ouders er ook bij, dat vind vriend weer niet zo geweldig. Maar toen we onze woonkamer nog niet hadden en ik op mn kamer huiswerk maakte, kwamen ze wel elk uur even 'controleren' en dat ik ook beneden kon werken. Heb het genegeerd en na tijdje hielden ze op.
Jellybean, gefeliciteerd!! Hier heeft het ook doorgezet en gistermiddag is onze prachtige dochter Bo geboren! Na het strippen ging het uiteindelijk toch nog heel snel. Eerst kwamen er een paar heftige weeën om de 10 minuten. Na een douche kwamen ze ineens om de 4/5 minuten. Vk en mijn moeder gebeld, bleek al 5 cm te hebben. Dus om 14.45 was ik in het zkh, om 15.00 was het al 8 cm en om 15.50 uur is madam na één perswee geboren. Placenta kwam deze keer vanzelf, geen scheur of knip. Dus heel tevreden.
Gefeliciteerd lentekriebel! Fijn dat de bevalling goed gegaan is! Hier rustige nacht gehad. Geen tekenen meer van een naderende bevalling. Nog even verder wachten dus.
Gefeliciteerd LenteKriebel, als ik je berichtje zo lees lijkt het een fijne bevalling te zijn geweest! Nu genieten van jullie aanwinst Bo!
Ik ben weer doorgestuurd naar het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk. Ben inmiddels opgenomen en zal worden ingeleid. Vanavond krijg ik een ballon. Ben zo zenuwachtig 😱
Gefeliciteerd jellybean en lentekriebel! Nu lekker genieten. Spannend chocochippie. Fijn dat er nu iets gebeurd. Ik ben bij de eerste ook ingeleid met ballon, dus als je nog iets wilt weten?
Oooo zo leuk en spannend!! Komt helemaal goed! Nog even en jullie hebben je kleintje! Een jongen of een meisje??? Surpriseee! Ik wil oooookkkkkk haha
Goed dat je bent doorgestuurd chocochippie. Heel spannend, maar hoe het ook loopt: over heel korte tijd heb je gewoon een prachtige baby! Zet hem op, gaat goed komen! En nu wil ik ook haha
Spannend zeg chocochippie!! Natuurlijk ben je zenuwachtig hihi ! Maar is gezonde spanning he.. En je gaat binnen niet Al te lange tijd gewoon je kindje ontmoeten !! Alvast succes en heel veel plezier )
Hebben jullie ook dat je buik gewoon niet meer lekker 'zit'? Op een stoel zitten is niet meer fijn, op de bank hangen ook niet. Staan gaat nog, maar moet vooral niet willen bukken of voorover buigen. Heb voortdurend een harde buik en gisteravond dacht ik (weer) dat het begonnen was. Hoop zo dat ik niet nog vier weken zo moet. *klaagmodus weer uit